donderdag 2 oktober 2014

Oranje lampje vriezer brand

Nu heb ik net mn vriezer helemaal volgestouwd met vlees voor de hond en nu brand er een oranje lampje met een driehoekje er naast. Ik meende dat de oranje knop van de vriezer altijd aan stond. Hier brand oranje ook alleen als ik supervriezen aan zet.

Ik heb een hele oude Bauknecht vriezer (jaar oud) die het nog prima doet. Er is echter probleempje: het oranje lampje blijft branden. Hallo het rode lampje van mijn diepvries Brand.


Na het ontdooien blijft oranje lampje branden waarom.

Rood lampje brand en vriezer blijft ontdooien terwijl er geen. Groenlampje = vriezer staat aan, Roodlampje betekent dat er een troomstoring is geweest, Oranjelampje is snelinvrieszen. Het lampje met de uitroepteken brandt al een week.


Toegevoegd na minuten: Er brand een rood lampje . Op deze vriezer staat een led met een driehoek tekentje. Zet de vriezer op INVRIES stand(oranje schakelaar) en kijk hoe de temperatuur dan . Wanneer deze producten echter zijn bevroren (door bijvoorbeeld de snelvriesstand te gebruiken), blijft het lampje op de vriezer nog enige tijd branden. Situatie: - Vriezer Zanussi tafelmodel (type onbeken waar kan ik dat (zonder bon) vinden?


Die mevrouw waar ik hem van heb mailde me dat oranje lampje hoort te branden maar zanussi zegt van niet.

Het rode lampje is een alarals de temperatuur in de vrieskast te. Het is gemakkelijk om de vriezer te ontdooien als er zich weinig producten in. S-knop in oranje oplicht als u de Supervriesknop indrukt). ORANJE LAMPJE: Tijdens de Super Switch werking (Super Switch is stand.


1) brandt het . Hallo, Na het ontdooien en reiningen van mijn diepvriezer ( merk: Frigibel F2),blijft het oranje S-lampje branden. Het oranje lampje D gaat branden en de intensieve invriesfunctie treedt in werking. Het lampje van het waterfilter is in principe groen.


De indicator kleurt na vijf maanden oranje en na zes maanden rood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts