woensdag 28 oktober 2015

Brillendoekjes action

Ik gebruik al jaren brilpoetsdoekjes van de Aldi en Action. Dit is mijn zoveelste bril en altijd die doekjes gebruikt. Ook de vochtige brillendoekjes die je bij action, kruidvat,….

Weet iemand of ze (grote) opbergboxen hebben bij de Action? Ik heb van die brillendoekjes bij de action gekocht voor mijn zonnebrillen en . Hoe kan ik het best mijn bril schoonhouden? Ik gebruik van die vochtige brilpoetsdoekjes van Action, dat werkt. Ik raad je af om je bril met vochtige brillendoekjes schoon te maken. Deze pagina toont Action folder aanbiedingen per winkel , met categorie brillendoekjes.


U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen . Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken . Thema brillendoekjes met fraaie opdruk als complete set. Diverse thema's microvezel brillendoekjes. Per stuk verpakt, ééntje is precies genoeg voor het vizier.


Zijn een klein beetje vochtig maar niet nat. Ik hou van die brillendoekjes van de Action! Daarmee kan je bijvoorbeeld je touch van je telefoon schoonmaken, of de beeld van je laptop.


Natte brillendoekjes halen bij de drogist. Vochtige brillendoekjes, voor € oa bij Lidl en Action. Ik eet soms met royalties en kom vaak bij de Action. Normaal stel ik hier nooit een vraag want ik kom echt zo vaak bij de Action, maar weet iemand hier of ze er ook brillendoekjes hebben?


Kosten vrijwel niets en gemakkelijk mee te nemen om tijdens de lunch nog even opnieuw op te poetsen. Bij de Action hebben ze van die flesjes schoonmaakspul voor nog geen twee euro. Voor je scherm kun je ook brillendoekjes gebruiken.


Wij laten onze leuke aankoopjes zien van Action in dit artikeltje. Het is altijd handig om een voorraad brillendoekjes in je tas te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts