dinsdag 14 februari 2017

Oma's wafels

Gebak, Hapje, personen, Voorbereidingstijd minuten, Bereidingstijd minuten, Anders. Heerlijke wafels naar oud recept van mijn overgrootmoeder. Dit wafels van oma recept is klaar in min.

Print dit recept ontdek recepten die op wafels van oma lijken. Toen ik klein was bakten mijn opa en oma van vaders kant altijd wafels voor de hele familie. Heerlijk vond ik ze; harde, maar kruimige wafels.


Ik kreeg het op een vergeelt briefje vol vetvlekken.

Keurig in haar ouderwetse krulhandschrift . Ingrediënten: 500gr bakmeel; 250gr boter; 250gr witte basterdsuiker; zakjes vanillesuiker; eieren; ¾ liter melk. Bereidingswijze: Roer de suiker,vanillesuiker . De zachte wafels naar het recept van mijn oma. Mijn oma had kinderen en maakte deze wafels dus in een grote hoeveelheid. In deze versus staan twee van onze favoriete wafelrecepten tegen over elkaar. Mijn ma kon ongelooflijk lekkere wafels bakken.


Bewaarwafels Alhoewel van bewaren kwam hier bij ons nooit . Met een wafelijzer, bloem, poedersuiker, boter en ei tover je in een mum van tijd Oud Hollandse wafeltjes op tafel.

Vanwege de referentie naar mijn oma, noem ik deze wafels: oma's wafels. Oh, en natuurlijk wordt mijn schoonmoeder nu ook oma, dus dan . Wafels met aardbeien pecannoten appeared first on Peek Inside. Op stap met oma van jaar De zaterdag ervoor was ik . Deze wafels zijn lekker mals en zoet en vol van smaak. Op verjaardagen is dit echt mijn succesrecept.


De wafels vliegen van tafel want zo lekker zijn ze, je kunt . Dit recept is van mijn overgrootmoeder en een absolute topper! Ik maak ze zelf al jaren en ze gaan overal mee naar toe, fietsweekenden, dagje . Frituurtjes, oma's krokante wafels waren elk oud nieuw weer een feest voor ons. We smulden van de lekkere krokante wafeltjes bestrooid met . Op zoek naar het lekkerste oma's beslagwafels recept?


Ontdek nu de heerlijke recepten van Solo Open Kitchen. Van wat ik weet maakte mijn oma's overgrootmoeder ze al. Mijn eerste wafelherinneringen leiden terug naar de garage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts