vrijdag 17 mei 2019

Wasbare zoogcompressen hema

Sterk absorberende zoogcompressen om de borsten te beschermen, hygienisch en superzacht. Heeft iemand ervaring met wasbare zoogkompressen? En na div zoogcompressen (Hema, AH eigen merk, natusan) geprobeerd te hebben .

Zwangeraug 2014Hoe lang had jij zoogcompressen nodig? Kinderendec 2009Aanraders en afraders wbt babyspullen - Kinderenmei 2008Melkpads - zoogcompressen - Kinderenmei 2007Meer resultaten van forum. Tooltip: Medela Wasbare Zoogkompressen, stuks; Afmetingen inclusief . Je hebt drie verschillende types zoogcompressen: wegwerpzoogcompressen, wasbare zoogcompressen en siliconen zoogcompressen .

De gewone compressen van de Hema bijvoorbeel zijn niet voor mij. Ik had bij mijn eerste al een paar wasbare zoogkompressen, maar die . Wasbare zoogcompressen (meestal van bamboe) heb je ook van veel. Ik heb alleen ervaring met de kompressen van de Hema.


Littlelamb wasbare borstvoedingscompressen zijn dun en kunnen daarom discreet weggestopt worden in je bh. Ik wil die van de hema overigens wel halen om thuis even te passen of ik het lekker. Mammae heeft bijpassende, wasbare zoogcompressen. Lekkende borsten: wat valt er aan te doen?


Vooralsnog lijken die van de HEMA de strijd te winnen, maar heb nu al een paar x die.

Jans schreef: Ik gebruikte de wasbare van imse vimse. Wasbare zoogcompressen zijn meestal gemaakt van katoen. Ik gebruik wasbare zoogcompressen van het merk Little Lamb.


Shoplog zomerse meisjes kinderkleding Hema My Profile. Ik lekte als een vergiet en deed maar een paar dagen met een doos van de Hema,. Ik had nog geen idee dat er zoiets als wasbare compressen bestond. Ik heb grote wollen zoogcompressen van Imse Vimse als buitenste . Diverse kleding (etc)berichtenjan 2016Mammalous ruimt op :)berichtenokt 2015voedingskussen met mooie. Uitwasbare katoenen van Avent, die blijven niet aan je tepels plakken.


De titel zegt het al: hoeveel pakken zoogcompressen halen jullie in huis en welk merk (kruitvat, Hema, etos, iets anders) is prettig? Maar volgens mij heb je wel meer zoogkompressen dan één zo'n. Heltiq, de Hema, de Etos tot de uitwasbare van . Wasbare zoogcompressen voorgevormd wasbare zoogcompressen voorgevormd wasbare.


Handig bewaartasje voor wasbare zoogcompressen. Mijn favo's: voedingsbh van de Hema, Purelan heb ik in huis. Zelf zweer ik bij wasbare zoogcompressen van ImseVimse en Myllymuksut.


Kruitvat (omdat ik daar ook de luiers koop) soms hema, maar die.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts