dinsdag 12 november 2019

Mug cake zonder banaan

Omdat ik niet zoveel bananen wil eten, heb ik geprobeerd een mugcake zonder banaan te maken! Wederom een mugcake zonder banaan (ja, weer die macro's!) en deze keer gebruikte ik havermout in plaats van kokosmeel om te zien of dit . Het werd weer eens tijd om een lekkere cake te bakken.

En dan grijp ik al snel naar de havermout omdat dat nu eenmaal een van mijn . Met dit recept voor een gezonde mug-cake zonder ei kun je toch van een heerlijke mug-cake genieten! Mocht je last hebben van een ochtendhumeur, dan verdwijnt 'ie als sneeuw voor de zon met deze hartige eiermuffins als ontbijt. Dit is gebaseerd op het 'cake in a mug' recept maar dan de gezonde.

Zou het ook zonder banaan en honing kunnen? Zet de mug cake minuutjes in de magnetron (10watt) of zet hem minuutjes in de oven. Maak jij ze dan ook weleens zonder banaan?


Recepten van gezonde mug cake zonder banaan. De havermout pannenkoeken met banaan kennen we wel maar ik heb nu een recept die ik graag deel van havermout pannenkoeken zonder . Vind hier het basis recept voor een mug cake. Maar als je toch het basisrecept wilt maken zonder banaan, zou je . Het is heel goed mogelijk zelf Mug Cakes te maken zonder boter, suiker.


Vanmorgen nog gegeten, maar dan zonder cacao en met geraspte.

Nou behalve dat ik het al duizend keer (;)) onder AL mn mugcake foto's. In de mug cake video laat ik samen met Maaike van beauty blog Furrow zien hoe je zelf een mug cake maakt en. Ik heb zelf vanmorgen de mugcuke gemaakt met banaan. Het handige aan deze mug cake is ten eerste dat je er geen bakvormen voor nodig. Probeer ook eens een variant met banaan en pindakaas!


Ik plaatste al eens eerder recepten voor een mugcake met banaan. Ik vond havermout met ei, geprakte banaan, wat kokos en wat honing prima te doen! Gisteren gemaakt met frambozen en zonder chocolade, echt heerlijk (vooral warm) en . Zonder banaan rijst je mugcake niet, teveel ei erin en het eindresultaat smaakt als een droge spons. Zelfrijzend bakmeel versus boekweitmeel . De chocolade mug cake is echt een heerlijk toetje om je gasten voor te schotelen, maar. Voor al die mensen die niet van banaan houden heb ik hier de perfecte oplossing.


Ik kreeg vaak de vraag of je een mugcake ook zonder banaan kan maken? Maximaal minuten bereidingstij en je kunt gaan . Een chocoladecake uit een mok, uit de magnetron, maar dan zonder melk of ei. Carrot cake (tarwevrij, zonder geraffineerde suiker); Chewy koeken met bosbessen. Chocolade muffins met banaan (glutenvrij, zonder geraffineerde suiker). Mug cake met framboos (glutenvrij, suikervrij, zuivelvrij) . Ook hier is de standaard versie met banaan, maar maak ik de laatste tijd juist de mugcake 2. Zelf hou ik niet zo van havermoutpap, maar sinds ik mugcake heb ontdekt ben.


Misschien kun je evenn op 'mugcake zonder banaan', want er zijn vast . Gezond ontbijten met havermout; ik begon met een mug cake, overnight oats en al. Hoorde Frauke vaak genoeg zeggen dat ze niet zonder haar. Of misschien eet je deze glutenvrije chocolade mug cake graag als ontbijt?


Zou het ook gemaakt kunnen worden zonder banaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts