vrijdag 17 augustus 2018

Liebherr diepvriezer alarm

Het alarm van uw vrieskist of vrieskast waarschuwt u als de temperatuur in de vriezer te hoog wordt. Niet alle diepvriezers hebben deze stan dus afhankelijk van uw type vriezer kan deze optie voor u een uitweg bieden. Ik heb een Liebherr diepvries net en na een dag begin alarm en F op display, weet iemand wat dat beteken?

Juist, vanmorgen piepte hij, heb op een knopje geduw en nu piept ie niet meer, maar het alarmlichtje knippert nog wel. Mijn diepvries geeft periodiek temperatuur alarm. Al enige tijd steeg de temperatuur soms naar ca. C, echter na enige tijd ging hij vanzelf .

Liebherr Primium no frost koelvriescombi type. Bij mijn no frost Bosch diepvrieskast (GSN24V01)gaat het alarm de. Liebherr diepvries GNP 29koelt af en toeberichtenokt 2015Liebherr vriezer ICBN 300hapertberichtenmaart 2014Liebherr vriezer - alarm werkt niet?


Ik ben op zoek naar hulp voor onze Liebherr vriezer. Afgelopen weekend deze volledig ontdooit en nu we deze weer aanzetten doet hij het niet . Mijn koel- of vrieskast wordt door Liebherr omgeruild. Kan ik mijn diepvrieskast in een onverwarmde ruimte plaatsen? Hier kunt u eenvoudig en snel de meest actuele gebruiksaanwijzing voor uw LIEBHERR koel- en diepvriesapparaat als PDF-document downloaden.


ProfLine Diepvriezer tal jaar geleden gekocht voor Horeca zaak, krijg alarm dat hij zijn vrieswaarden niet meer haalt.

Toets voor uitschakelen geluidssignaal bij alarm. Indicator voor kinderbeveiliging, licht op = functie ingescha- kel tegen ongewenst uitschakelen. Ik sprak met iemand die een Liebher heeft en die heeft hem al jaar.


Dit apparaat is zodanig ontworpen dat vorming van ijs in de vriezer . Blijkbaar zijn hier al vaker diepvries-vragen gepasseer dus ook even. Op het moment dat de temperatuur aan het stijgen is en het alarm . NoFrost vriezer vriest niet goed of geeft alarm. Reparatur Liebherr Gefrierschrank vereist.


Alles nagekeken, ook de watertoevoer, aan en uit gezet maar alarm blijft. LIEBHERR, grijs metallic met nog jaar complete garantie. Dit gebeurt bij normaal openen en sluiten, bijv.


De diepvrieskast dient voor huishoudelijk gebruik voor het invriezen van verse. Het akoestisch alarm stopt automatisch, het symbool Alarm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts