vrijdag 9 november 2018

Smoothie avocado banaan

Patricia stuurde ons dit heerlijke recept voor een avocado banaan smoothie met amandelen. We hebben al meerdere smoothie recepten . Deze romige avocado banaan amandelmelk smoothie is super lekker als je nog even wilt door dromen.

In deze heerlijk fruitige smoothie zit een halve avocado verstopt. Dit maakt de smoothie niet alleen lekker romig, maar . De avocado is de romige vrucht van een struikachtige boom, die oorspronkelijk uit Midden- en Zuid-Amerika komt. Zo klaar en heerlijk als ontbijt of tussendoor.

Zoals je weet deel ik graag mijn recepten waar ik helemaal enthousiast over ben. Gezonde ontbijt smoothie van avocado, banaan en havermout. Deze ontbijtsmoothie is zó gemaakt en zit bomvol vitaminen en vezels. De Avocado Mango Smoothie (ja, avocado is een vrucht!) zit vol met gezonde. Dankzij de spinazie is de smoothie heel gezon en de banaan, ananas en . Met fruit, met groenten, met havers, met alles eigenlijk.


Ik werd geïnspireerd tot dit avocado banaan smoothie recept . Deze smoothie met banaan, mango, kiwi en avocado is een lekker zomerse smoothie bomvol vitamines. Deze groene smoothie met avocado en banaan hebben mijn kinderen opgedronken en zelfs voor een tweede portie gevraagd!

Avocado smoothie met mango of kiwi of eentje met spinazie en bleekselderij, De. Griekse of Turkse yoghurt; ½ avocado, geschild; melk. De ideale combinatie voor een romige smoothie!


Voeg peer en limoensap toe en je hebt een frisse, zoete, avocado-banaan smoothie! De lekkerste smoothie ever: aardbeien avocado smoothie. In combinatie met de aardbeien en banaan is dit de ultieme roze zomer smoothie. En als je deze smoothie met peer, avocado, banaan en sinaasappel maakt dan zeg je zeker. Normaal hou ik niet zo van smoothies en zijn ze altijd te zuur of te . Soms ontstaan de lekkerste receptjes door dingen die je toevallig in huis hebt.


Zo ook deze exotische smoothie met mango, avocado, banaan . Als ik aan een avocado denk, denk ik meestal maar aan één ding: Guacamole. Een hartige dip van avocado's met knoflook en andere kruiden . Wel kan ik zeggen dat deze mousse van avocado, banaan en cacao. Deze smoothie met peer, avocado, banaan en sinaasappel is goddelijk.


Lekker makkelijk, niet te zuur en niet te zoet. Snijd de avocado doormidden, haal de pit eruit en lepel het vruchtvlees eruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts