vrijdag 15 januari 2016

Ballonstokjes action

Voor betaalbaar speelgoed is Action een uitstekende keuze. Met ons ruime assortiment van boxringen en rammelaars voor de allerkleinsten, tot aan voetballen . Deze ballonstokjes zijn een goedkope snelle alternatief voor helium.

De ballonstokjes zijn in de volgende verpakkingsaantallen verkrijgbaar 1 1en 1000 . Ballonnenpomp rond - double action - luxe - klein. Selectie: Ballonstokjes - Plastic 37cm - Per 100.

De feestafdeling bij Hokus Pokus heeft dit feestproduct! Bezoek de feestwebwinkel, feestwinkel in Zeist of bel: . Vergelijkbare zoekopdrachten voor ballonstokjes. Kindvriendelijke flexibele kunststof draagstaven met bevestigclip.

Als je lampionstokjes action nodig hebt dan zou ik zeker even . Dit product staat al op jouw verlanglijst! Met de balloon disk maakt u het zich makkelijk en creëert u meteen een feestelijke ballondecoratie. Een geboorte, verjaardag, communie, bruiloft, opening, . Ik was net nog in de Action toen dat nare volgens-mij-vergeet-ik-iets.


Maar ik heb wel: Bellenblaas,ballonstokjes met ledjes, en pannekoeken. Deze ballonpomp dual action word in een willekeurige kleur geleverd. Verkrijgbaar in gekleurde pakketten of u kunt ook kleur kiezen.


Prijs: 95; Materiaal: Plastic; Type: Dual action; Kleur: Willekeurig. Plastic ballonstokjes: Deze set met plastic stokjes bestaat uit 1stokjes en. Dubbelwandig theeglas van het merk Huismerk – Action is .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts