woensdag 27 januari 2016

Gaspit gaat niet aan

Als het gas wel stroomt maar de pit wil niet branden dan zijn de kleine gaatjes of de sleuf onder de werkelijke brandergaatjes verstopt. Ik draai de knop naar beneden en druk op die . Op mijn gasfornuis blijft gaspit niet branden. Hij slaat wel aan (met zo'n automatische ontsteker), maar als ik de knop los laat gaat hij uit, heel . Weet niet of het een siemens is, wellicht kun je iets met deze info op. Maar vandaag lukte het helemaal niet meer.


Al houd ik de knop een hele minuut in, zo snel ik loslaat gaat het gas direct weer uit.

Bekijk de vragen en antwoorden van de technische ondersteuning van Indesit. U zult in staat zijn de meeste problemen met uw apparatuur zelf op te lossen. Ze gaan dus wel branden met de vonk-ontsteking maar blijven niet branden.


Als we deze aan proberen te steken, dan weigert hij gewoon, zowel met de ingebouwde aansteker van het . Nu blijft echter een van de gaspitten niet branden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts