woensdag 11 mei 2016

Beste wasmiddel zwarte was

Deze week testte Radar wasmiddelen voor zwarte was. Het goedkoopste wasmiddel bleek het best te werken. Ik heb een tijdje vloeibare wasmiddelen gebruikt voor mijn zwarte wasgoed.

Aldi en Lidl schijnt t best uit de test Zijn gekomen dat wasmiddel heet formil. En wat zijn de alternatieven voor standaard wasmiddel? Ariel poeder Kleurstijl en Formil poeder Ultra plus color de Beste uit de Test en Beste Koop.


Waarom moet deze kleur bij elkaar en met welk wasmiddel kun je dit wassen?

Ook vind je hieronder op hoeveel graden je het beste je zwarte was kunt wassen. Ik gebruikte Formil vloeibaar toen het nog niet als beste uit de test was. Ik was mijn zwarte was gewoon met een bontwasmiddel, met een . Ik zou graag willen weten of de wasmiddelen die zeggen dat ze het donkere of zwarte wasgoed weer zwarter zullen maken, echt werken.


Hoe houd ik mijn zwarte was nu eens echt zwart? Volgens mij was het zwarte was wasmiddel van de Lidl het best getest toch? Thuisdec 2013Het mysterie van de wasmiddelen - Thuisaug 2010Wassen van zebra kleding?


Mode Beautynov 2009huismerk wasmiddel voor je kleding? Mode Beautyjan 2009Meer resultaten van forum.

Wasmiddel voor de zwarte was - Alleenstaande ouders. Tot slot bestaan er ook specifieke wasmiddelen voor zwarte en donkere was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts