dinsdag 10 mei 2016

Glansspoelmiddel azijn

Tot voor kort gebruikte ik altijd glansspoelmiddel in onze vaatwasser. Glansspoelmiddel bevat het ingrediënt 2-bromo-2-nitropane-3-diol. Ik wil gewone azijn in de vaatwasser gaan gebruiken i.

In de wasmachine gebruik ik al ruim jaar azijn i. Spray een beetje witte azijn op de muur en laat het even intrekken. Ik doe ipv glansspoelmiddel schoonmaakazijn in de vaatwasser. De dispenser in de deur van de vaatwasser is specifiek gemaakt voor glansspoelmiddel, dat een beetje stroperig is van structuur.

Azijn als glansspoelmiddel in de vaatwasser. Normaal doe je een glansspoelmiddel uit de supermarkt in de vaatwasser. Kaboutertuin Gezond Schoonmaken met azijn. Je kan azijn in de vaatwasser gebruiken in plaats van glansspoelmiddel.


Gebruik geen duur glansspoelmiddel maar giet azijn in het bakje. Doet het ook prima en kost amper cent voor een liter. Hoi, Ik was zo even aan het denken over azijn.


Dat het zo'n handig middeltje is in de huishouding. Als glansspoelmiddel kun je azijn gebruiken…om het helemaal ecofriendly en budgetvriendelijke te maken :-) .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts