dinsdag 17 mei 2016

Mok met letter en tekst xenos

Drink je melk, thee of koffie voortaan in stijl met een van de mokken of bekers van Xenos. Met de vrolijke mokken en bekers uit het Xenos assortiment kan ook jouw dag niet meer stuk. Verkijgbaar in verschillende maten en kleuren.

Sfeervolle en goedkope woondecoratie bestel je eenvoudig online op Xenos. Ga voor een lekker kussen, fotolijstje of industrieel ladekastje. Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding.

De Minions mok met kleurset is superleuk voor creatieve kids! Deze mok heeft een leuke afbeelding van de Minions die je zelf kan inkleuren. Deze grote mok met tekst 'Mrs Always Right' is leuk om cadeau te doen. Vooral in combinatie met de mok 'Mr Right'.


Voor de teksten op mijn mokken liet ik me inspireren door foto's die ik. Ik heb de letters met een pen overgetrokken en vervolgens op de mok gezet. Deze pagina toont mok folder aanbieding bij Xenos - details.


U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst, die u kunt printen. Blokker heeft een ruim assortiment mokken en kopjes.

Op werkdagen voor 22:bestel morgen al in huis. Ik vind het jammer dat sommige letters op deze mok niet helemaal goed. Dus wij naar de Xenos gegaan, een mok gekocht en er dus op geschreven. Online op Myhomeshopping een mooie selectie witte Mokken!


NIEUW quickview Zusss Mok tekst Je bent een lieverd Zusss. Bord met tekst, erop houten letter G vintage, letter f (Basiclabel). Katoenen draad op spoel, grijsgroene vaas, grote witte kan Dik, mok Dik, bord Dik (Nijhof).


Letters zijn leuk, dan kan je een beker maken met je initialen. De beker was zo'n €en kocht ik bij Hema. Maar wat ontzettend jammer dat de letter er zo slecht uitzien.


Dus kortom als de lamp aanstaat zie je geen mooie tekst. Ik ben een Actionfan en heb deze pagina gestart om leuke. Wit houten letters van de xenos letter h letter s letter e €- per stuk bij verzenden verzendkosten voor de koper. IKEA, maar je kan deze ook kopen bij bijv.


Bedenk een tekst of tekening voor op de mok. Ik verwijderde het papier en de washitape en trok (heel voorzichtig) de letters over met porseleinstift.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts