dinsdag 21 juni 2016

Watertank reinigen met chloor

Mijn watertank ff een schutje chloor en het is zo gepiept. Voor het reinigen van de watertank en de leidingen heb ik dit gekocht. Nu is de drinkwatervoorziening aan de beurt, hoe reinigen jullie dit, en wat.

Inleiding; Legionella pneumophila; Boiler op juiste temperatuur; Watertank ontsmetten; Maandelijkse inspectie; Vulslang reinigen; Diesel in de watertank; Slim . Steradent is niet gemaakt voor het reinigen van watertanks, het Aldi. Met vers water vullen en met a eetlepel chloor per tank, hou je 'm . Ik ontsmet elk jaar even de watertank met chloor, spoel het weg en gebruik.

Je hebt al enkele goede tips over het schoonmaken en schoonhouden van de watertank ontvangen. Drink echter geen water uit de tank, vooral . Voor het vaarseizoen reinig ik het watersysteem. Chloor durf ik niet aan, maar dat dood alles geloof ik.


ForuHoe maken jullie je vaste watertank schoon? Zuren zijn bedoeld voor kalk reiniging, voor het ontsmetten gebruikt u chloor. Iedere camper is uitgerust met een schoonwatertank. Ik gebruik voor het reinigen van de watertank, leidingen en boiler één kilo citroenzuur voor . Ruikt het water dan niet ontzettend naar chloor bij jullie ?

Ik reinig de boel ook al jaren met dunne bleek. Een schone watertank in uw caravan of camper. De watertank van mijn Compromis 8heeft zwarte schimmel.


RVS in contact te brengen met een chloorverbinding om te reinigen oid. Na verloop van tijd komt u er achter dat uw watertank niet geheel fris meer ruikt en bij nadere inspectie ziet u dat er witte vlokjes in uw schoon . Het schoonmaken van de watertanks is een typische voorjaarsklus. Re: Onderhoud watertank (s) nov 2018:#339233.


De tank goed reinigen met chloor en daarna spoelen is niet meer genoeg?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts