woensdag 25 februari 2015

Broodtrommel met vakjes action

Dit bakje kocht ik bij de Action voor euro. Ik doe vaak in het ene vakje een salade en in het andere wat snacks. Blokker heeft een ruime keuze aan lunchboxen en drinkbekers.

Snel thuisbezorgd of af te halen in meer dan 6Blokker-winkels. Deze pagina toont lunchbox folder aanbieding bij Action - details. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst, die u kunt . En dan is het natuurlijk zaak om die gezonde broodtrommel te vullen!

Bij de action haal je voor euro al een ontzettend leuke trommel. Inderdaad lunchtrommels met verschillende vakjes en interessante gerechtjes die . Etenjan 2009Meer resultaten van forum. De lunchbox is redelijk plat en heeft vakjes. Mijn lunch gaat in een kleine broodtrommel (van de Action) waar precies twee broodjes in . Een echt handige lunchtrommel is een lunchtrommel met vakken. Vandaag stond ik met een felgroene broodtrommel bij de Action in mijn handen.


Er zitten losse vakjes en bakjes in die je apart kunt afsluiten. Een broodtrommel en een fruitdoosje voor onderweg.

Xenos heeft allerlei fijne blikken, doosjes en potten om jouw voedsel zo lang mogelijk vers te houden. Ideale box voor het gescheiden meenemen van je lunchproducten. Het bakje bestaat uit gescheiden vakken die scharnierend aan elkaar zijn verbonden.


En voor het fruit heeft ze kleine bakjes van de Action: daar past ook. Een trommel met verschillende vakjes lijkt mij wel handig, maar als ik hem zelf. Vrolijk gekleurde kinder broodtrommel met vakverdeler.


Kijk, straks heeft hij de juiste broodtrommel maar de verkeerde trui. Goed stevig kaftpapier zonder franje, simpele action schriften en pennen die lekker. Dat zijn al zes vakken (of vijf als de roze not-done is bij de heren).


Aan de achterkant vastgeniet met nietpistool. Door delen dubbel te maken, maak je vakjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts