dinsdag 17 februari 2015

Smoothie spinazie avocado kiwi

Groene smoothie: spinazie, kiwi, avocado. Het nieuwe jaar begin je goed met deze groene smoothie bomvol vitaminen en . Dit komkommer avocado kiwi smoothie recept is een lekkere frisse en romige groene smoothie.

Boordevol mineralen, vitamine en gezonde . Een groene smoothie van avocado en spinazie klinkt misschien minder lekker, maar groene smoothies zijn heel erg lekker en super gezond! In 20dronk ik mijn eerste groene smoothie. Drie sinaasappels, drie gele kiwi's, halve avocado en spinazie (is lekker fris).

Voeg daarom spinazie, rucola of andere groente groenten toe. Avocado of kokosnoot: zorgt er ook voor dat je smoothie wat dikker wordt en . Men neme een banaan, een flinke sinaasappel een hand spinazie en een. De spinazie is vrij neutraal van smaak en avocado maakt je smoothie lekker romig. Ik neem bijna elke dag een smoothie van groene appel, bleekselderij, kiwi, . Waarom ik inmiddels zo dol ben op groene smoothies?


Ik eet geen 2gram spinazie als tussendoortje, maar in een smoothie heb ik geen. Voeg daarna de avocado, peer en kiwi toe en laat de blender net zolang . Ik startte vandaag mijn dag met deze groene smoothie met avocado en spinazie.

Hier bovenop leg je de spinazie, banaan, kiwi en avocado. Coconut Dream + Calcium Vitamines; tl honing .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts