dinsdag 10 maart 2015

Siemens eq 5 problemen

Hallo, mijn eqmachine blijft de storing geven: schuimer trekken,. En dat voor een probleem dat gewoon vaak voorkomt. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat.

Hallo, ik heb een storing in mijn EQkoffiemachine. Ik heb een siemens koffiemachine Machiatto EQ. Misschien een instelling of toch een electronica probleem. Mijn Siemens (Zie profielfoto) heeft een verstopte verdeler.


Geüpload door Siemens Home NederlandSiemens Home Nederland. Hiervoor moet je reinging en ontkalkingstabletten gebruiken. Is uw Siemens espresso volautomaat toe aan onderhoud of reiniging?


Misschien kunt u het probleem aan uw volautomaat zelf verhelpen. Siemens Service beantwoordt alle vragen over huishoudelijke apparaten van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts