dinsdag 23 februari 2016

Brillendoekjes kruidvat

Reinig en droog je beslagen bril met het Kruidvat Microfibre Brilpoetsdoekje. Het brilpoetsdoekje verwijdert vingerafdrukken, make-up, huidvetten en . Kruidvat Vitamine E Vochtig Toiletpapier.

Ik gebruikte altijd de brillen schoonmaakdoekjes van de Etos. Nu vertelt mijn opticien van de Pearle dat ik die . Blijf per e-mail op de hoogte van de nieuwste Kruidvat , met brillendoekjes aanbiedingen middels het AanbiedingAlarm. En gebruik niet die schoonmaakdoekjes van kruidvat.

Ook de vochtige brillendoekjes die je bij action, kruidvat,…. Tot december 20in de aanbieding bij Kruidvat: Kruidvat Brillendoekjes Multipak voor €199. Vergelijk meer Brilaccessoires aanbiedingen op Beste.


Ik heb van die speciale brillendoekjes, maar naar mijn idee poets ik. Verder heb ik ook nog vochtige brillendoekjes die je bij het Kruidvat kunt . Ga naar de kruidvat of etos en koop brillendoekjes. Bij de etos hebben ze ze afzonderlijk verpakt stuks.


Fraaie set brillendoekjes van suède zachte microvezels. De doekjes zijn extra veilig voor het glas, maar ook voor je montuur.

Gebruik zelf altijd gewoon van die vochtige brillendoekjes, werken perfect. Volgens mij van het kruidvat of de Aldi misschien, kosten niks en per . Je kan ook gewoon naar het Kruidvat of de Trekpleister gaan en daar. Nu vertelde een vriend van me dat dit met een brillendoekje geen.


Brillendoekjes van kruidvat zijn ook erg goed om ze schoon te laten . Sinds kort kan je ook online shoppen bij Kruidvat. Deze brillenspray is verkrijgbaar bij veel opticiens. U kunt de glazen dan drogen met het zachte brillendoekje dat bij de bril geleverd wordt.


Natte brillendoekjes maken kleine krasjes op je glazen. Bij kruidvat verkopen ze droge brillendoekjes per stuk, dit zijn een soort . Hierbij wil ik een klacht melden over Lidl : De brillendoekjes hebben mijn bril compleet gesloopt soort carosie aanslag heb een nieuwe bril .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts