dinsdag 27 juni 2017

Chocoladefondue wat erbij

Ik houd binnenkort een feestje samen met een vriendin van mij, en ik heb het idee geoppert om te gaan chocoladefonduen (meidenfeestje ). Dus wat vinden jullie lekker bij de chocoladefondue?

Sinaasappelpartjes kunnen ook, en een lekkere Banyuls erbij drinken. Ik wil graag voor valentijn met m'n vriend chocoladefondue doen,. Maar er moet echt belachelijk veel chocolade in voordat er wat uitkomt zegmaar :p.


Weet iemand waar ik een goede chocolade fondue kan kopen?

En nog ideeen wat ik er naast fruit nog allemaal kan inpleuren? Als jij dat ook bent dan is chocoladefondue echt iets voor jou. Koekjes: bitterkoekjes, lange vingers, soesjes,.


Chocoladefondue wordt vaak geserveerd als dessert. Voor een romantische chocolade fondue mogen aardbeien (en een glas champagne erbij?) niet ontbreken. Een chocoladefontein is leuk om te hebben, te krijgen en om weg te geven. Eventueel kunt u de chocolade op smaak brengen met wat rum of . Bestaat er iets lekkerders en feestelijkers dan een chocoladefontein als dessertbuffet op uw feest?


Hiermee bespaart u behoorlijk wat kosten.

En wat voor likeur gebruiken jullie voor de chocolade? Gewoon repen of bestaat er iets speciaals voor? En wat zijn behalve fruit lekker dingen voor erbij? Serveer de chocolade fondue als toetje na het eten met wat vers fruit en spekjes erbij.


Kan ook nog een cake bakken dus genoeg om erbij te doen. Ik wil binnenkort een chocoladefondue gaan gebruiken (feestje), maar wat is nou lekker voor erbij? Ik kom niet verder dan aardbeien, ananas . Recept: Chocoladefondue, uit 'Kookboek voor meisjes van tot 88' van. Houd de chocolade warm boven een waxinelichtje en zet de schaal fruit erbij op tafel. Wat is romantischer dan met Valentijn met z'n tweetjes de hele avond te.


Zet de fruitstukjes erbij op tafel en laat iedereen zelf dippen. Daarom vandaag een ode aan de chocoladefondue! We hadden dezelfde dingetjes erbij, behalve de marshmallows dan… :D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts