donderdag 21 juni 2018

Ayvo kruidvat

Je vindt al onze acties en aanbiedingen in de folder. Ben je op zoek naar alle acties per categorie? Toen ik deze gezichtsborstel van Ayvo bij het Kruidvat zag liggen nam ik deze direct mee.

Omdat ik deze gezichtsborstel nog maar een week in . Door middel van een langzaam roterende borstel verlost Ayvo de huid. Ik kocht deze borstel voor €bij het Kruidvat maar hij is nu te koop . Ayvo gezichtsreiniger van het merk Huismerk - Kruidvat is beschikbaar voor de prijs van €6. Toen de gezichtsreinigings apparaatjes op de markt kwamen werd ik enthousiast. Oeh, misschien zou dit echt iets voor mij zijn. Blijf per e-mail op de hoogte van de nieuwste Ayvo gezichtsreinigingsapparaat bij Kruidvat aanbiedingen middels het AanbiedingAlarm.


Ik kwam bij de Kruidvat en kijk wat ik vond. Een gezichtsreiniger en naja eigenlijk wilde ik al een hele tijd een . Toen ik de AYVO tegenkwam bij Blokker twijfelde ik dan ook geen moment! Kruidvat Professional Make-Up Kwastenreiniger. Alweer een tijdje geleden kwam ik deze AYVO gezichtsborstel van JML tegen bij de kruidvat voor maar €99.


Toen ik laatst even in het Kruidvat was, zag ik daar tot mijn grote verbazing.

Nu, een dag later, test ik voor jullie de JML Ayvo Gezichtsreiniger! Review: Ayvo Sonic Face Brush (elektrische gezichtsborstel Blokker). Dus ik kocht een Kruidvat cleanser en deze Ayvo gezichtsborstel en . Laatst kocht ik een Ayvo gezichtsborstel bij de Blokker, een soort goedkope. Bij de Kruidvat zag ik Kruidvat Cleansing Gezichtsschuim staan. Wanneer komt de Ayvo gezichtsreiniger weer een keertje in het assortiment?


Meld je aan of maak een account om meer van Kruidvat NL te zien op Facebook. Afgelopen week kocht ik de Ayvo gezichtsborstel bij de kruidvat. Ik heb de gezichtsborstel meteen gestest, en ben er zeer tevreden over.


Morgens was ik mijn gezicht en gebruik ik dagcrème (Kruidvat Alleen is de Ayvo gemiddeld maar €(soms te koop bij Kruidvat) en voor . Alleen is de Ayvo gemiddeld maar €(soms te koop bij Kruidvat) en voor de Clarisoic betaal je al snel €150. Ik was van plan om een andere elektrische gezichtsborstel (ayvo) te kopen bij de kruidvat voor €(aanbieding) maar helaas is deze .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts