dinsdag 9 december 2014

Vrijstaande vaatwasser onder aanrecht

Als je aanrecht hoog genoeg is voor de betreffende vaatwasser, en de ruimte links en rechts breed genoeg, EN je hebt er . Hij komt onder het aanrecht te staan, dus ik denk; onderbouw. Maar als ik ga verhuizen wil ik hem meenemen.

Staat die kapotte inbouw vaatwasser onder het aanrecht? Ik heb een vrijstaande vaatwasser bestel en had gelezen dat je vrijwel alle vrijstaande modellen onder het aanrechtblad kan plaatsen. Nieuwe vaatwasser kopen, lees hier alle informatie over het kopen van een nieuwe vaatwasser.


De vrijstaande afwasmachine is vaak geschikt om onder een standaard.

Hiermee hoeft de plint van het aanrecht niet doorbroken te worden. Beide typen zijn van gelijke kwaliteit, maar vrijstaande vaatwassers zijn goedkoper dan inbouwvaatwassers. Tussen een inbouw vaatwasser en een vrijstaande vaatwasser zit de onderbouw vaatwasser. Deze wordt onder het aanrecht geplaatst en is voorzien van een . Een vrijstaande vaatwasser is gemaakt om los geplaatst te worden, bijvoorbeeld. Vrijstaan onderbouw, half geïntegreerd en volledig geïntegreerd.


Natuurlijk heb ik een extra hoog aanrecht waardoor dit er onder past.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts