woensdag 8 februari 2017

Jell fotografie

Meer dan jaar ben ik, Marielle van Delft, actief als professioneel fotograaf. Eerst op pad voor bekende bladen, nu alweer jaar in mijn eigen studio. Wil je een afspraak maken voor een fotoshoot of wil je meer informatie?

De Hooge Krocht 22TX Noordwijk 06-14813875. In mei heeft Jell Fotografie onze bruidsreportage verzorgd. De fotograaf was zeer kundig en was prettig om de hele dag om ons heen te hebben.


Wat gezellig dat je langskomt op mijn site!

Al meer dan jaar is Mariëlle een professionele fotograaf. Eerst werkte ze voor bekende bladen, nu heeft ze haar eigen studio. Deze naam is begin 20gewijzigd in JELL Fotografie. Vind hier alles over Jell Fotografie in Noordwijk voor de mooiste bruidsfotograaf.


Actueel adres, telefoonnummer en openingstijden voor Jell Fotografie in Noordwijk zh vindt u in dé lokale bedrijvengids - Detelefoongids. JELL Mariellle van Delft Fotografie uit Rijnsburg is per heden partner geworden van onze stichting. Voor meer informatie over JELL Marielle van Delft Fotografie . Bekijk hier foto's, mogelijkheden en prijzen voor Marielle van Delft Fotografie.


Ervaring met Marielle van Delft Fotografie?

Jell Fotografie is nog niet beoordeeld door andere bruidsparen. Heb jij Jell Fotografie bezocht of helpt deze . Zoek jij in Zuid-Holland bruidsfotograaf voor jullie trouwen? Vind dan hier alles over Jell Fotografie in Noordwijk. En maak van je bruiloft de mooiste dag van je . See who you know at FOTOJELL Andreas Jell Fotografie, leverage your professional network, and get hired.


De trouwdag, volgens velen de mooiste dag van je leven. De fotograaf speelt een belangrijke rol en moet bij jullie passen. Jell Fotografie is a member of Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.


Eerst op pad voor bekende bladen, nu alweer jaar in mijn eigen. Jell Fotografie - Fotograferen hoort bij mij, ik kan niet zonder. Ik ben gek op mensen en dat zie je op mijn foto's, daar ligt mijn kracht: mensen laten stralen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts