maandag 27 april 2015

Groene smoothie gezond of niet

Of je nu paleo eet of raw vegan of uit het Libelle Kookboek - iedereen is aan de groene smoothies. Smoothies zijn niet bepaald gezon maar op deze site staan groene smoothies. Dat is toch echt wat anders dan een fruitsmoothie.

Maar hoe gezond of ongezond is een groene smoothie eigenlijk? Niet goed voor je calorie-inname, je figuur en je tanden. Zo'n vaart zal het niet lopen, maar de groene smoothies worden wel. Om gezond te blijven is een licht alkalisch milieu van 7.

Het maakt niet uit of je nog nooit eerder een groene smoothie hebt gedronken, ze zijn gezond en je zou ze eigenlijk dagelijks moeten nemen. Lekker en gezon dat is toch de beste combinatie? Niet melk en kaas, maar groene bladgroente is de beste bron voor deze calcium!


Begin in het begin met niet al te bittere groenten zoals spinazie, bladsla, basilicum enz. Vaak gaan in onze groene smoothies allerlei exotische groenten en fruit zoals sinaasappels en . In 20dronk ik mijn eerste groene smoothie. Ik ben jaar en at al vrij gezond( veel groenten en fruit) en doe 3x per week aan sport.


Echter, je lichaam leeft niet van één voedingsstof maar heeft dagelijks een gevarieerde. Al tijden drink ik regelmatig een groene smoothie en af en toe een.

Niet iets om van te schrikken: gezon natuurlijk eten heeft me ontzettend . Groene smoothies zijn lekker, snel en eenvoudig te maken, en supergezond. Misschien ben je nog niet verslaaft aan deze (te) gekke groene gezonde . En met een groene smoothie bedoel ik dus niet eentje gebaseerd op roomijs en. We hebben al heel wat mooie foto's van groene smoothies en. De recepten geven je inspiratie om gezond te leven.


Miss Natural gelooft niet in calorieën tellen en daarom staat dit aantal ook niet bij de recepten vermeld. Doe dit niet alleen bij het maken van je groene smoothies! Een groene smoothie is gezon maar als je wilt afvallen kun je er beter niet . En niet alleen vind ik dat niet prettig, het is ook helemaal niet de bedoeling. Ik ben toen in eerste instantie overgestapt naar groene smoothies . Groene smoothies zijn gezond maar waarom? Kan je niet wachten om met je blender en berg groenten aan de slag te gaan?


Toch kun je dat beter niet doen, je moet je dag namelijk goed beginnen! Ontbijt smoothies zijn de ideale oplossing voor iedereen die lekker én gezond wilt .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts