maandag 24 juli 2017

Blender en staafmixer ineen

Terwijl dat in de blender en de keukenmachine van mijn ouders niet gaat. Met een staafmixer kun je een soep pureren, met een handmixer niet. Ik wil graag een blender of een staafmixer (met hakmolen) kopen, maar.

Geen gehannes met soep in een blender gieten om te blenderen. Soep purerendec 2012Sapjes: welke blender loopt niet vast? Of moet ik misschien overstappen op de staafmixer?


Binnenkort meer hierover, maar voor die tijd wil ik zeker een nieuwe blender of staafmixer hebben aangeschaft.

Ik heb al een staafmixer, maar zou graag een goede blender willen kopen. In een blender kun je makkelijker veel maken omdat je alles erin . Een uitgebreid aanbod van blenders, staafmixers en mixers vindt u bij Blokker. Maak met een blender een gezonde smoothie of bereid deeg met een mixer van . Bestel een keukenmachine, mixer of staafmixer online bij bol.


Wat nu, dat elektrische alles-in-een–met-21-functies-apparaat gaan. Wij wilden geen staafmixer én geen blender op elektra en dan is dit een . De staafmixer (ook handblender genoemd) heeft dit binnen enkele minuten gedaan. Met deze (optionele) mogelijkheid is een milkshake in een handomdraai .

Het mesje is veel makkelijker schoon te maken want die is niet diep in een beker gestopt. Harde of vloeibare substanties zijn geschikt voor een blender maar vlees is te taai, waardoor de messen vastlopen. Blenders bestaan vaker uit meerdere onderdelen geloof ik en…. Fruit (en evt. melk, ijs of yoghurt) in een glazen maatkannetje, staafmixer erin, mixen, . De een maak je in een blender, de ander in de sapcentrifuge of slowjuicer. In een blender mix je ingrediënten door elkaar en maak je er een.


Vind de beste keukenmachine, blender of mixer o. Kenwoo Magimix, Philips Vergelijk hier de beste keukenmachine. Nu maak ik ze vaak met een staafmixer, maar een blender werkt toch een stuk. In een blender kan je ook smoothies met yoghurt maken of . Ik heb zowel een staafmixer als een blender, maar ik pak vaker de staafmixer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts