woensdag 25 april 2018

Decopatch lijm action

Na m'n update gisteren over het deco patch papier kreeg ik heel veel vragen in m'n mailbox of Action dat papier verkoopt. Creëer uw lijstje en ontdek hoe wij shoppen gemakkelijker leuker voor u kunnen . Papier heb ik al ingeslagen bij de Action.

Kwasten, lijm, vernis, Decopatch vellen en bij de Action hebben ze ook van de leuke houten vogelhuisjes. De ondergrond smeer je in met decopatch lijm, een glimmende lijm cq lak. Dan smeer je de stukjes papier in met een kwastje met wat lijm en plakt dit op de . Maar ik vind maar weinig reviews van action decopatch.

Zeker als je het gaat plakken met de natte lijm van de action. Review: Maak je eigen vogelhuisje van de Action. Ik heb gebruik gemaakt van décopatch lijm, maar het resultaat viel me eigenlijk wel tegen. Patricia laat je in deze video zien hoe gemakkelijk je met Decopatch kunt werken.


Maak de mooiste kinderkameraccessoires met decopatch papier, uniek en. Met vrolijk gedecoreerd papier, lijm en een kwastje maak je van. Soms wordt decopatch papier goedkoop aangeboden in winkels als de Action. Decopatch lijmkwastje kort set van stuks cm.


Decopatch glitter acrylverf Maildor Decopatch papier mache Kerstfiguren Decopatch papier mache maskers.

Koop of Verkoop decopatch op Marktplaats. Wij bieden u het complete assortiment: papier, kwasten, lijm, vernis, verf, . Lege potten, decopatch lijm (crea podge vd action), kwast, verse bladeren van dag oud die je geperst hebt (bv in een tijdschrift) krijg je het allerbeste resultaat. Die decopatch lijm maak je zelf zoals miranda het hier boven zegt,.


Bij de Action heet het Crea Podge (zie foto). Het is een speciale lijm die bij ongeveer elk hobbyproject van pas komt. Weet iemand of ze silicone ijsblokjes verkopen bij de Action?


Action (€99) of Crea podge van de Action (€89). Is de houtlijm dan gebruikt om de foto ondersteboven op t hout te . Geurtjes van de Action en waar ze op zouden lijken: quote:. Bij de action wel sierlint, een lijmspuitbus en twee spaghettitopjes gekocht.


PP150A Decopatch Vernislijm satijn 1gram. Decopatch is het beplakken van diverse voorwerpen met een speciale lijm en speciaal papier. Decopatch is het enige papier met een glad en geschilderd effect . Ik kom even binnenvallen, wie weet of de Action nog van die.


Kan iemand vertellen waar ik het Deco patch papier kan vinden? Ik weet niet precies wat je wilt lijmen, maar de spuitlijm van action werkt wel super.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts