woensdag 30 december 2015

Geurzakjes maken

In deze video zie je hoe je geurzakjes voor in de Mr. Heel jammer, maar ik heb wat anders bedacht waardoor mijn kasten zeker een hele maand lekker ruiken naar Zwitsal. Ik begon mijn eigen geurzakjes te maken .

Geurzakjes maken: ze ruiken heerlijk in je (kleding)kast, WC of badkamer en kleden de ruimte mooi aan. In deze DIY lees je stap-voor-stap hoe je eenvoudig je eigen geurbuiltjes maken kunt, met lavendel, rozemarijn of een . Ik had nog gedroogde lavendel liggen van het afgelopen seizoen en het leek mij leuk om daar een aantal geurzakjes voor tussen de kleding . In vele winkels kunt u een geurzakje aanschaffen, in diverse geuren en maten.

Maar waarom niet zelf een geurzakje maken? Explore Debby Backers's board Geurzakjes maken on Pinterest, the world's catalog of ideas. Als je dol bent op de lavendelgeur kun je zelf geurzakjes maken.


Om dat te doen moet je de lavendelbloemen eerst drogen, hierboven staat hoe je dat doet. Ik koop weleens van die geurzakjes bij De Tuinen. Deze namiddag kwamen twee vriendinnen van me in mijn hobbykamertje een workshopje geurzakjes maken volgen en ik heb geluisterd . Zelf een geurzakje maken is niet alleen een leuke bezighei maar is ook leuk om cadeau te geven.


Je kunt verschillende geurzakjes kopen, . Je kan lavendel heel goed laten drogen door er een bosje van te maken en deze ondersteboven op te hangen.

Tip: rozemarijn en tijm drogen voor een geurzakje in de kast. Een tip voor deze (en ook andere) kruiden is het maken van een geurzakje voor . Leg het op het mariaal waarvan je je tasje wilt maken. En het mooiste is: zelf geurzakjes maken is binnen no-time gebeur ook zonder . Ik vindt het leuk om te maken, dus zeker proberen! Hoe fijn zijn die geurzakjes zodat je hele kledingkast en dus ook je kleding lekker blijft ruiken!


Maar die zakjes kan je ook prima zelf maken . Het maken van een zakje met lavendel kost nauwelijks moeite. U kunt hiervoor stukjes stof of zakdoeken gebruiken. In de zomer bloeien de mooiste bloemen, planten en kruiden.


Met deze zomerse geurzakjes ruikt het altijd lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts