maandag 14 december 2015

Zanussi zte 275 printplaat

Zanussi ZTE 2doo weerstand lijkt kapot. Volgens mij is mijn printplaat nagenoeg identiek aan die in de lavatherm van bovenstaand . Zanussi ZTE1ZTE2ZTE2wasdroger doet niets meer - De.

Ik kan de printplaat van de keer voor u repareren! Indien U een AEG, Marijnen, Elektrolux, John Lewis of Zanussi wasdroger met printplaat die helemaal dood is dan kunnen wij het voedingsdeel vakkundig . Beste forumleden, Ik heb een Zanussi ZTE2die niks meer doet. Na zoeken op internet kwam ik er achter dat de IC (u4) en weerstand (r76) .

Een vriendin van mij heeft een zanussi ZTE 2condens droger. Is er sprake van een (opzettelijke?) ontwerpfout van de printplaat? YouFixit repareert uw printplaat snel, professioneel en zonder risico.


Onderdelen ZTE2Zanussi ZTE2Wasdroger. Download hier gratis uw Zanussi ZTE 2handleiding. Als uw droger plotseling helemaal dood is, is de printplaat defect. Originele Zanussi onderdelen en accessoires rechtstreeks bij de fabrikant kopen.


Kies uit ons uitgebreide assortiment Zanussi onderdelen voor uw Zanussi Zanussi 916096457ZTE2(vanaf november 2009) wasdroger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts