woensdag 24 januari 2018

Handdoeken action kwaliteit

Kwaliteit is trouwens niet beter van de Hema; mijn action-spul is na jaar . Actueeljan 2015Producten uit de action kopen - Geld Rechtsept 2014nieuwe handdoeken kopen, waar? Thuismei 2010Badlakens, goede kwaliteit en niet duur.

Welke handdoeken gaan lang mee en blijven mooi? Die van de hema zijn net iets dikker maar ik vind de kwaliteit hetzelfde! Oh ja Action handdoeken heb ik hier ook en dat vind ik maar . Maar heeft iemand de handdoeken van de Action?

Zelfde kwaliteit als die je bij de Hema kan kopen, best goed dus. De action is slechtste winkel die ik nu ken. Misschien was het vroeger met goede kwaliteit. En hoeveel van welke maat handdoek hebben jullie ? Bij de Action kost een badlaken zo'n euro en bij de Bijenkorf kan het oplopen tot euro per badlaken.


Zo op het oog zie en voel ik het verschil niet. Ik heb zo het idee dat action handdoeken niet goed zullen blijven. Ik heb wel de betere kwaliteit van de Hema, niet hotel, die vind ik veel te . Ik ben heel hard op zoek naar nieuwe handdoeken, de oude.

Ik heb vandaag handdoeken gekocht bij de action, waren euro per stuk. Ik had een roze gekocht van de goedkoopste kwaliteit (volgens mij), maar. Ik heb al een paar keer hema handdoeken bij de action gekocht, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts