woensdag 11 juli 2018

Betonlook bloempot

Ik had nog een partij oude bloempotten, tuinvazen en bakken ergens in een hoekje op het balkon. Een allegaartje aan stijlen en kleuren, . Diy Pot met Kanten Relief, Thuis decoratie voor ieder budget!

Hoi de pot die je hebt gemaakt heeft niet de grijze kleur hóe heb je dat lichter gekregen. Hoi, ik zou mijn trap willen verven in een betonlook. Betonlook bloempotten en fiberstone plantenbakken, voor binnen en buiten, staan garant voor een natuurlijke en stoere uitstraling.

DIY_doe_het_zelf_bloempot_beton_betonlook Benodigdheden: Muurvuller (action); Acrylverf . Wat is zoal verkrijgbaar: kalkverf, krijtverf, loogbeits, betonlook verf. Ik hoop dit binnenkort allemaal te kunnen delen maar ik begin nu met dit kleine projectje dat ik laatst heb gemaakt: een betonlook bloempot. Bekijk de foto van Nel-leke met als titel Bloempotten in betonlook,leuk om je oude potten te verven!


Plantenbakken en bloempotten voor binnen en buiten. Van kleine tot hele grote plantenbakken: je vindt ze zeker bij Plantenbak shop! Meer over Verf Metselaarkruiken, Bloempot Mensen en Kleuring Metselaarkruiken.


DIY betonlook op bloempot #concrete #betonlook #bloempot. Linda van Stoer en robuust wonen vroeg me laatst namelijk of ik een pot voor haar .

Je pot is echt goed gelukt, nog een fijn weeken. Ik heb nog hele grote bloempotten in de schuur staan. In het tuincentrum kochten we eerst een lekker felgroene bloempot. Betonnen pot met Klinkersmotief met Touw. Vanaf het moment dat Monica van het Moonhuis enthousiast met ons deelde hoe je met tegellijm of muurvuller een pot prachtig kon bewerken, . Bloempot Macouba is een smalle plantenbak in verschillende kleuren te krijgen waaronder een koperkleur, hoogglans wit.


De dag van vandaag hangt er vrijwel in elke tuin een nestkastje voor onze liefste tuinvrienden. Ze zijn er in alle vormen en formaten en voor elk vogeltje wat wils . Fantastische Betonnen pot in verschillende formaten. Impression-Lifestyle: metamorfose van een bloempot. Deze bloempot heeft de uitstraling van een heuse betonnen pot, maar is veel. De bloempot is mooi afgewerkt en past door zijn betonlook zowel goed in een . Ik had nog een partij oude bloempotten tuinvazen en bakken ergens in een hoekje op het balkon.


Rechthoekige bloempot betonlook h: 15cm b: 19cm l: 45cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts