woensdag 11 juli 2018

Bobble filter reinigen

Dat is ook meteen de reden waarom je je vraagtekens bij de Bobble kan plaatsen: een flesje met een filter. Maar het gedeelte met de filter kun je alleen met (heel) heet water. De smaak van het water uit de Bobble is prima.


Eventueel kun je het mondstuk voor je het uitkookt onder de hete kraan met een borsteltje reinigen. Het bijzondere aan de Bobble fles is de filter natuurlijk. Aan de dop zit een filter bevestigd die je water zuivert net als een echte grote filtermachine. Niet gemakkelijk te reinigen (3); Onhandig in gebruik (2); storend geluid bij het .

Ik heb wel eens een herbruikbare fles gezien die vervangbare filters had om het. De Bobble waterfles is een stijlvolle en herbruikbare fles, die water filtert terwijl je drinkt. Waterbobble, de waterfles met een filter. Bobble is een gepatenteerde, stijlvolle en herbruikbare fles die water filtert terwijl je drinkt.


Wil je overal beschikken over zuiver drinkwater, dan is de Bobble. De Bobble waterfles is in meerdere kleuren bestelbaar en de filters zijn los verkrijgbaar. De eerste keer moest je het water door de filter heen spuiten, en kwam er zwart.


Het koolstoffilter van bobble verwijdert organische bacterien uit kraanwater en . Filter had voor mij dus niet gehoeven, ook omdat je die na maanden weer kunt vervangen.

Op zoek naar Bobble Schoonmaakborstel voor drinkfles ? Bobble is speciaal ontworpen voor het reinigen van Bobble-drinkflessen. Voordat je de Bobble voor het eerst gebruikt, moet je het filter reinigen. Dat doe je door de fles te vullen met koud water, het filter erop te . De koolstof in het filter verwijdert chloor en organische verontreinigingen uit het kraanwater. De Bobble verbetert zo de kwaliteit van iedere slok water die je . De bobble is wel duur, dus ik blijf voorlopig mijn spa flesje gebruiken. Het filter komt volgens mij vol te zitten met het water wat terugvloeit . In het gefilterde water zitten dus minder metalen als kalk, koper en lood.


Het merk Bobble belooft dat hun filters kalk, chloor, koper, loo kwik . Ik filter mijn water graag met een Brita waterfilter. Ik begreep dat die Bobble flessen (ik heb deze zelf niet) lastig zijn om uit te drinken, dat is . Bobble is een gepatenteerde,stijlvolle en herbruikbare fles die water filtert terwijl je. Het bijzondere aan de Bobble is het waterfilter.


Care Plus Waterfilter, als er geen flessenwater . De Bobble borstel is ideaal voor het goed schoonmaken van je bobble fles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts