maandag 18 juli 2016

Bonbonvormpjes action

Ook bij de Action zijn mooie kook- en bakspulletjes te koop. Vooral met de siliconen bonbonvormpjes ben ik enorm blij. Bonbonvormpjes van de Action, beetje cocos, gecondenseerde melk, poedersuiker en chocolade en voila!

Ik zat te twijfelen of ik deze Action shoplog wel moest posten, want het zijn nou. Ik denk dat ik die bonbon vormpjes ook maar ga aanschaffen. Xiaomi Xiaoyi YI II 4K Sport Action Camera Professional Portable 2. Screen Ambarella A9SECPU 12MP 1Degrees Wide Angle Lens Dual .

Je kan speciale bonbonvormpjes gebruiken, maar ook ijsblokvormpjes of ijslollyvormpjes werken prima. Vul je bonbonvormpjes tot halverwege met chocolade. Bonbonvormpjes in de vorm van een ster, maan, hart, bloem en kruisje. Ze zijn van de action en ze zien er superleuk uit.


Maar chocolade is nou niets echt mijn favoriete lekkernij. Maarre bij de action heb je siliconen vormen voor bonbons. Deze kun je bij de Xenos en de Action goedkoop op de kop tikken.


Weet jullie misschien waar bonbonvormpjes kan kopen. Ik heb zulke vormpjes gekocht in de action een tijdje geleden en de laatste keer dat .

Ik kwam bonbon-vormpjes tegen bij de Action, perfect voor leuk gevormde chocola. Normaal giet ik het in een bakje bekleed met wat bakpapier . Ik vond van de week bij de Action geweldige bonbon vormpjes (ook siliconenspul, is het toch nog ergens goed voor :wink: ) voor cent per . Ik zag laatst bij de Action van die Siliconen chocolademallen in leuke vormpjes. Het is wel een week of twee terug dus ik weet niet of ze, ze nog . Mijn kinderen kunnen alles zelf doen, alleen de jongste van heeft hulp nodig.


Ik gebruik ook regelmatig chocolade bonbon vormpjes van de action. Maak met een mini bakvorm van Deleukstetaartenshop mooie mini taartjes. Nu moet ik nog die bonbon vormpjes halen, en dan kan ik aan de slag. Bak de lekkerste taarten met de bakvormen van Blokker. Vandaag gebruiken we leuke bonbonvormpjes, maar als je een groter blokje wilt hebben kun je ook voor.


De gesmolten kokosolie en cacao door de dadels mengen en in ijsblokbakje of speciale bonbon vormpjes scheppen (Action). Nadat de pindakaas uit de bonbonvormpjes worden gehaal ziet het er zo uit. Wat wel een absoluut pluspunt is, is dat bij de fontein bonbon-vormpjes geleverd zijn, zodat van de overgebleven chocolade nog wat bonbons . Inclusief fonduevorken, set van bonbonvormpjes en reiniginsset.


Die bonbonvormpjes hebben ze bij de action! Bij action heb je plastic dingen, officieel lijmschrapers ofzo volgensmij, dan maak je . Ik had siliconen vormpjes van Action gebruikt, maar ze iets te vol gedaan, zodat ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts