maandag 11 juli 2016

Bosvruchten smoothie mcdonalds

Download meteen de vernieuwde McDonald's App! Onze Iced Fruit Smoothie Mango Ananas is een verfrissende smoothie op basis. Fruit Smoothies en Iced Frappés zijn nog niet verkrijgbaar bij McDonald's . Het ging om een Iced Fruit Smoothie, in de nieuwe (tijdelijke!) smaak Bosvruchten.


Maar als je mij naar de McDonald's stuurt voor een drankje, kom ik natuurlijk . Tijdens het shoppen of onderweg kun je nu ook genieten van een verfrissende smoothie. Bij de McDonald's verkopen ze sinds kort namelijk .

Er zijn 1calorieën in een portie McDonald's Iced Fruit Smoothie Bosvruchten (Medium). In deze video test ik een nieuw product van. Proef de zomer met onze frisse Iced Fruit Smoothie Bosvruchten.


Leonie test: McDonald's Iced Fruit Smoothie Bosvruchten – GEWOON WAT EEN STUDENTJE 'S AVONDS EET . Kies hieronder een van de Mc Donalds categorieën om direct naar de. Iced Fruit Smoothie Aardbei en Banaan (Medium), € 7 4ml. Blijf up to date via onze Facebookpagina: McDonald's Leiden Beestenmarkt, Leiden Rooseveltstraat, Leiden . McDonald's App Blijf altijd op de hoogte van de nieuwste acties, speciale Voordeelbonnen en meer! Leonie Test: McDonald's Iced Fruit Smoothie Bosvruchten - GEWOON WAT EEN STUDENTJE 'S. McDonald's Shamrock milkshake en cupcakesIn Nederland nog niet zo beken.


McDonald's Breukelen is gelegen aan de Abij afslag Breukelen. Milkshakes van de Mc Donalds, de Febo of een andere snackbar zijn lekker he? Milkshakes (of andere lekkere gerechten zoals smoothies) maken,. T:taai taai popjes yoghurt- bosvruchten smoothie. Zo'n smoothie sla ik ineens achterover omdat het zo lekker is, met als gevolg buikpijn :P.


Mascha's tip eens proberen, I Love McDonalds shakes. Gelukkig kwamen mijn ouders met het idee om wat bij McDonalds te halen. Samen met mijn moeder startte ik de dag met een smoothie van bosvruchten en . Forest fun – De smoothie op bovenstaande foto heb ik het vaakst gemaakt,. Bosvruchten uit zo'n doosje bevroren fruit, wortel, een banaan, een.


Ik eet ook de yoghurt van de ah, had de vanille en bosvruchten gehaald. Mijn zoontje gaat met een vriendinnetje naar de film en daarna eten bij McDonalds! Gewoon wat een studentje test: McDonald's Iced Fruit Smoothie Bosvruchten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts