dinsdag 20 december 2016

Luchtdrogende klei action

Deze deco ketting zie ik vaak op facebook groepen voorbijkomen, en ik vond dit een hele leuk deco om. In de video van vandaag laat ik je zien hoe ik dat deed. Verzamel ideeën over Luchtdrogende Klei op Pinterest, 's werelds grootste verzameling.

Tips en trucs voor werken met zelfhardende klei. Das-klei (speelgoedwinkels); DoDry van Creall (Action); Plus-klei (hobbywinkel). Bij Blokker is er zelfdrogende DAS klei te koop voor weinig geld.

Deze is soms ook bij Action in dezelfde verpakking te koop! Nu heb ik witte luchtdrogende klei van de action. Ik begreep dat je dit kunt verven na drogen.


Voor deze ketting heb je maar een pak klei nodig, de luchtdrogende steen klei van de action. Met deze klei maak je zelf kralen die je goed laat . Opzoek naar knutselartikelen Vergelijk het ruime assortiment van o. Maar ook de Hema en de Action hebben een soortgelijke klei. Het grootste voordeel van zelfdrogende klei is natuurlijk dat het je het niet oven af hoeft te bakken.

Het kneden, draaien en aaien van de klei geeft een heerlijk zen gevoel. Ik ben helemaal fan van de klei van de Action. Deze kneedbare massa wordt hard zonder oven. Men boetseert een voorwerp en laat het drogen. Wellicht ook bij de Action, Xenos, goede kantoorboekhandel of soms ook Wibra en Zeeman!


Vaak wordt de luchtdrogende klei verkocht. Verkrijgbaar in een variatie van kleuren. Ik heb gekozen voor de witte klei, zodat ik kan testen of hij vooraf te kleuren is. Foamball clay - luchtdrogende klei - wit glitter 30gr.


Luchtdrogend en niet duur met goede details. Luchtdrogende klei van de Action werkt ook prima maar. Formo Fit witte zelfhardende poppenklei 5GRAM.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts