maandag 26 december 2016

Luikse wafels zonder wafelijzer

Nee, misschien wel een andere soort koeken. Ik zat te denken aan een tosti-ijzer (als je die hebt) maar ik ben bang dat de koek dan te dik (en niet gaar) wordt. Wafels, Wafels, Wafels en Wafels met karnemelk (zonder suiker).


Deze wafels worden bereid zonder boter en suiker en smaken toch minstens zo goed. Wafels maken zonder wafelijzer: Laat die wafelijzer maar links liggen, als je het ook in de tosti-apparaat kan maken. Recepten van luikse wafels bakken zonder wafelijzer. Recepten van wafels bakken zonder wafelijzer.


Recepten van zelf wafels bakken zonder wafelijzer. Ik ben er nog steeds niet over uit, hoe ik deze wafels wil noemen. Maak wafels zonder wafelijzers - dus slaagt's 02:25. Waffle - een veganistisch recept; Spinazie wafels met fetakaas; Havermout - gezond ontbijt . Recept voor wafels zonder ei en zonder (koe) melk.


Bestrijk het wafelijzer met olie en voeg het beslag toe. Veel gezonder dan de gewone wafels, dus zonder schuldgevoel genieten! Luikse wafels (suikerwafel) in mijn tefal wafelijzer, stand minuten bakken.

Deze Tristar WF-21is een roestvrijstalen wafelijzer met een zeer krachtig vermogen van wel 1000 . Jullie kennen ze vast wel: Luikse Wafels. Dit zijn de wafels met suiker stukjes erin. Niet te verwarren met de Brusselse wafel, dat is de zachtere wafel zonder. Gewapend met het wafelijzer van mijn schoonmoeder heb ik me . Luikse wafels van ei, suiker, melk en bakmeel.


Vet het wafelijzer in en laat (op middelhoge temperatuur) heet worden. Er zijn diverse soorten wafels, waarvan de Brusselse en Luikse de bekendste zijn. Al rond 12werd er met de voorlopers van de wafelijzers .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts