dinsdag 16 mei 2017

Plexiglas karwei

Het KARWEI assortiment omvat alles wat je nodig hebt voor je doe-het-zelf projecten in huis en tuin. Bezoek een KARWEI bouwmarkt of bestel hier online. Laat dan hout- en plaatmateriaal bij KARWEI op maat zagen.

De zaagservice is gratis voor KARWEI kaarthouders! Ik wil het plexiglas gebruiken als afdekplaat voor mijn nano aquarium. Zij zetten ook glas en verkopen glas en plexiglas.


Koop of Verkoop plexiglas op Marktplaats.

Deze pagina toont plexiglas folder aanbiedingen op trefwoord , bij winkel Karwei. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst, . Karwei folder aanbiedingen van Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de . Tis een tijd geleden dat ik daar mee bezig was, maar casemodders hebben ook vaak net wat dikker plexi nodig. Ik heb het bij onze Karwei ook nog nooit gezien. Wou daarvoor ook plexiglas gebruiken maar heb het bij de gamma niet gezien.


Ja de titel zegt t al, waar kan ik plexiglas kopen en hoe duur is dit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts