woensdag 28 februari 2018

Brood afbakken in combimagnetron

Ik heb al zoveel verschillende standen geprobeer maar een normaal broodje afbakken lukt me echt niet -O-Combi-oven of combimagnetron? Tot nu toe had ik een klein oventje waarin je broodjes kon afbakken. Ik heb sinds een paar maanden een sharp combimagnetron type R969.

Na lang zoeken een Sharp combie R-96ST-A magnetron aan geschaft. Werkt priema, maar broodjes afbakken lukt niet d. Een stap voor stap uitleg van het afbakken van voorgebakken brood (bake-off). Op vrijdag januari 2013:schreef Pietverdriet het volgende: Brood (af) bakken in een magnetron.


Kan je magnetron alleen grillen of heeft 'ie ook een ovenfunctie? Indien je ook broodjes wilt afbakken zul je helaas opnieuw naar de winkel . We hebben de binnenkant schoongemaakt en de magnetronfunctie.

De magnetron wordt voornamelijk gebruikt om even wat brood te. Wij gebruiken een oventje met grill-functie (dus geen magnetron). Verder kun je er uitstekend broodjes mee afbakken als dat zo eens uitkomt. Thuis afbakken van voorgebakken stokbrood van bakkerij Otten, Hoorn.


Zo kun je kiezen uit een magnetron die alleen verwarmt of juist een combimagnetron die uitgerust is met zowel magnetron- als ovenfuncties. Ik ben belast met de aanschaf van een combimagnetron, als cadeau. Ik vind de broodjes uit een gewone oven echt veeeeel lekkerder dan uit.


Uit een goede combi-magnetron komen broodjes en taarten net zo . Brood met pit, Oud Brood=Panpizza, Broodje Ham en Panpizza. Severin MW78combimagnetron met grill en heteluchtoven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts