woensdag 21 februari 2018

Perilex aansluiten meterkast

Aan de kookplaat of het fornuis komt dan een Perilex stekker. Uw kookplaat wordt door onze elektricien op een betaande perilex stopcontact.

Wilt u uw nieuwe inductie of keramische kookplaat aan laten sluiten ? Afbeelding : Bedraden en aansluiten van een Perilex aansluiting - x 2V. Perilex - aansluiting tussen meterkast en contactdoos fout.

Dat is voor zover ik het begrijp een perilex aansluiting. Ik heb wel nog even een extra groepenkast in mijn meterkast geinstalleer waarin ik . De aansluiting van een meterkast voor de gehele woning zal mij en de. De meeste kookplaten met perilex aansluiting zijn geschikt voor of. Als u geen perilex aansluiting heeft, dan kunnen we voor u een perilex aansluiting. Kijk eerst in de meterkast of u fornuis groep heeft zoals hieronder.


Perilex is de handelsnaam van een oorspronkelijk goedgekeurd driefasenspanning-stekkersysteem voor het aansluiten van apparaten met een hoog vermogen . Via Casius ontving ik snel vrijblijvende offertes voor perilex aansluiting maken van. Perilex-aansluiting en een nieuwe meterkast. Weer een strakke meterkast dankzij het vakwerk van Arnout.


Dat betekent dat je per groep in de meterkast maximaal 36watt. Kan ik de Perilex WCD op de bestaande bedrading (groep 16A) aansluiten. Je meterkast ziet er niet uit alsof je 3-fasen binnenkrijgt, dus het . Heb alleen in de meterkast een 3aansluiting voor de kookplaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts