maandag 14 mei 2018

Koelbeker school

Deze thermosbeker voor school is èn koelend tot uur èn gegarandeerd 1 lekvrij. Terwijl de Frozzy broodtrommel met koelelement de lunch voor je kind . Ken je dat, plakkerige schoolbekers die lekken en wel heel apart ruiken als je ze opent?

Van ellende koop je dan steeds maar een nieuwe, wel . Onze school heeft geen schoolmelk en mijn zoontje vindt lauwe melk echt heel vies. Maar ik vind het wel fijn als hij wat zuivel drinkt. Voor het eerst naar school, wat geef ik mee?

Wat voor drinken mee naar school (kind van 4)mei 2014Welke schoolbeker lekt echt niet? Ik had een soort thermosbeker van Campina voor mijn meiden gekregen voor school. Maar nu is van een de deksel al stuk en bij de ander . Steeds meer kinderen blijven tussen de middag over.


Op veel scholen is dat opgezet vanuit een BSO, omdat de ouders moeten werken, maar er zijn ook steeds . Je kind thee of soep meegeven naar school? Daar is de mooie rvs thermosbeker Wide Insulated van Klean Kanteen ideaal voor. Met deze lunchbox van Bamboe steel je de show op school en kantoor.


De vraag waar elke ouder mee worstelt die zijn kind graag gezond wil laten opgroeien is: 'Wat geef ik mee naar school?

De stijlvolle thermosfles Klean Kanteen Wide Insulated voor koude en warme dranken en voedsel is er in 35 4en 5ml (1en oz). Je wilt dat je kind zoveel mogelijk drinkt op school, dat je niet dagelijks een natte tas terugkrijgt, dat de . Na een jaar naar school ben ik er achter dat het geweldig is dat haar schoolbeker nooit lekt! Ik hoor de moeders om me heen altijd klagen over . Voor kinderen die naar school toe gaan of voor onderweg is de RVS lunchbox en de RVS drinkbeker heel geschikt. De drinkbekers hebben allemaal een grote . De ideale schoolbeker zoektocht, ik denk dat elke ouder met schoolgaande kinderen weet wat ik bedoel. Mijn oudste zoon blijft elke dag over op school.


Tot voor kort kreeg hij schoolmelk, lekker koud uit de koelkast van school. Op school maakt men gebruik van een continurooster, mijn kind drinkt. De thermosbeker houdt je eten uren warm of koud.


De beker is handig om mee te nemen naar school of op uitstapjes, heeft een rubberen voet tegen het glijden. Het is ontzettend belangrijk mode kinderen gezonde snacks en een goede lunch mee naar school te geven. Op deze pagina staan volop tips voor originele pauzehappen en de lunch op school. En kijk ook eens bij de tips onderaan deze pagina hoe je kunt zorgen voor .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts