vrijdag 11 mei 2018

Wafels bakken gezond

Hoelang je de wafels exact moet bakken kan ik dus lastig aangeven. Healthy lifestyle : Recept voor gezonde wafels suikervrij van speltmeel,. Ik zie steeds meer wafels voorbij komen op blogs, ik krijg er spontaan zin in om zelf te bakken.

Heel fijn dat het ook nog vrij gezond is! Havermoutwafels met appel is een lekker gezond zondagochtend ontbijt. Zelf wafels maken is gewoon een stuk lekkerder, en ook gezonder.


Vet je wafelijzer in met een beetje olie of gebruik een bakspray.

Zet de vorm in de oven en bak de wafels minuten. Kokosolie is niet gezond want verzadigd vet, honing is ook gewoon suiker, . Heerlijk beslag om wafels en gezonde pannenkoeken mee te bakken. Ik heb vandaag een heerlijk recept voor jullie voor gezonde wafels! Je kan van elk boter- of vetdeeg 'harde' wafels bakken tussen de ondiepe geruite wafelijzers, type stroopwafel.


Deze havermoutwafels met appels zijn lekker én gezond. Bak de wafel ongeveer in tot minuten (afhankelijk van je wafelijzer) gaar. De laatste tijd zag ik op Instagram en Facebook zo vaak 'gezonde' wafels voorbij komen, dan ik toch wel erg nieuwsgierig werd.


Meer over Wafel Recepten, Wafels en Wafelijzer.

Gezond smoske met broccolibrood en tonijnsalade. Een snel receptje om lekkere wafels te bakken. Doe het wafelijzer dicht en bak de wafels tot minuten. Sinds een aantal maanden eet ik puur, natuurlijk en gezond. Twee heerlijke wafels, de een met een boekweit smaak, de ander met een iets.


Nog gezonder is in plaats van tarwemeel, spelt meel gebruiken! Yep, wafels happy and healthy style kunnen eigenlijk altijd! Ze zijn lekker, makkelijk, veelzijdig en gezond.


Het is er de tijd voor, heerlijk wafels bakken! Maar deze wafels met speltmeel en zonder suiker zijn wel een stuk gezonder! Hier het recept voor makkelijke, heerlijke en gezonde wafels! Lekker en gezon check de voedingswaarden onder het recept maar.


Ik heb een heleboel wafel recepten op de blog staan en ik houd ook heel erg. Met dit recept maak je een gezonde variant op de wafel met spelt en boekweit. Deze voedzame wafels bak ik af en toe als verwenlunch voor Kirstie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts