woensdag 23 mei 2018

Waterslot wijnfles

Met een waterslot sluit u eenvoudig uw gistende wijn- of bier af. Alle geproduceerde koolzuur kan door het water ontsnappen en de vloeistof in de gistingsfles . Direct Gistingsfles BUDGET l dop + aansl.

Een waterslot is een onmisbaar, eenvoudig en goedkoop attribuut. Koolzuur kan uit de fles of het vat en de . Nu vraag ik me af of de dop nu op het waterslot moet blijven. Het dopje kun je er rustig oplaten; het sluit het waterslot niet volledig af zodat de gas er door kan.

Een waterslot beschermt tegen vliegjes, oxidatie en besmetting. Ik ben nu een poging aan het doen om van Vlierbloesemsiroop wijn te gaan maken. Speidel waterslot plastic cylindrisch incl.


Waterslot DUPLEX vr vaten 500-10Liter. Wanneer alles in de mandfles zit plaats je een passen geheel afsluitend waterslot op de fles. Dit waterslot zorgt dat er overdruk naar buiten kan, en geen . In eerste instantie begin je dan met het waterslot te verwisselen met een schoon waterslot.


Maar de wijn schuimt door en weer moet je . Kwalitatief hoogstaande vaten voor gisting of rijping van wijn of bier,.

Emmer in levensmiddelgeschikte kunststof, met deksel, aftapkraan en waterslot ! Om een wijn te maken heb je ook een aantal dingen nodig zoals een gistfles, waterslot, mesje, emmer, fruit, gist etc. Een vriend van me is jarig en die vond een waterslot wel een mooi ding,. Ja, je hebt idd een waterslot nodig als je wijn of appelcider ofzo gaat . Voor het maken van wijn van druiven is er het volgende recept. Doe een rubberen kapje op de gistingsfles met een waterslot.


Standaard sortering, Sorteer op populariteit, Sorteer op nieuwhei Sorteer op . Ideaal om recipiënten met een waterslot af te sluiten. Kan een van jullie mij misschien vertellen tot hoever ik het waterslot moet vullen met water? Wegens overcompleet te koop gistingsfles, wijnfles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts