vrijdag 25 mei 2018

Zelf telefoonhoesje maken van stof

Maak je eigen telefoonhoesje met behulp van deze leuke naaipatronen. Wil je een telefoonhoesje ontwerpen, gebruik dan deze patronen. Het is een gemakkelijke stof om mee te werken, want het is niet erg .

In deze video probeer ik zelf een soort soft case te maken voor mijn mobiel. Bij B2Ctelecom kun je online je eigen telefoonhoesje maken! Pak je telefoon bij de hand en leg hem op de stof die je wilt gebruiken.


Zelf je telefoonhoesje naaien: Anna Laura laat je zien hoe het moet in.

Stap Naai het stukje stof nu vast op het hoesje. Voor veel modellen is er geen hoesje te koop, dus dan maar zelf maken. Verzamel ideeën over Zelfgemaakte Telefoonhoesjes op Pinterest, 's werelds.


Mijn eerste zelfgemaakte knutseltje, een telefoonhoesje van vilt. Ik maak zelf ook hoesjes, deze is ook erg leuk en handig! Deze manier van een eigen hoesje maken lijkt mij dan ook erg leuk!


Een telefoonhoesje ontwerpen kan op verschillende manieren: u kunt zelf een soort hoesje en een kleur kiezen waarop u uw persoonlijke afbeelding laat . Ik kwam op je site via zoeken telefoon hoesjes maken! IK ben een kind van en heb het zelf genaait zonder naaimachine.

Leg het hoesje om het boekje en sla beide zijkanten naar binnen. Zelf telefoonhoesje maken van een oude trui. De lagen stof naai je met een festonsteek aan elkaar vast.


Telefoonhoesje Zelf Maken Hema, Telefoonhoesje Zelf Maken, Telefoonhoesje Zelf Maken Hema, Zelf Telefoonhoesje Maken Van Stof, Zelf Telefoonhoesje . De voorkant is van een zeer fijne stof gemaakt, waarop je design gedrukt wordt. Niets is leuker dan je eigen telefoonhoesje maken. Een geheel eigen ontwerp verzinnen en alle . Een super schattig telefoonhoesje voor héél weinig geld. Nodig: Telefoonhoesje (of stevige stof om 'm zelf te maken), stofjes, kantjes, . Zelf ging ik voor neonroze en zwart, al is het neonroze een beetje flets uitgevallen op de foto ;-). Je kunt dit hoesje dus ook prima maken voor een ander soort telefoon.


Foto Telefoonhoesje Maken, Foto Telefoonhoesje, Foto Telefoonhoesje Iphone Foto. Damme kunststoffen levert acrylaat platen met foto is een stuk goedkoper. Onderling verwezen deze websites weer naar elkaar toe, deze kaart zelf . Maak je eigen gave jurken in dit waanzinnige meisjesspelletje.


Kies de juiste stof, maak het patroon en naai je eigen kleren in elkaar. Ben nog steeds van plan zelf een mooi hoesje te maken voor mijn. Nooit geweten dat je alle stof ervoor kon gebruiken, ik lees graag mee! Telefoonhoesje ontwerpen, als iPhone-accessoire een hoesje maken. En ook voor uw iPhone kunt u zelf een telefoonhoesje ontwerpen.


Het beschermt overigens niet alleen tegen water, ook tegen vuil en stof, als je vaak op de . Maak met stof, ducktape, een schaar en nietjes een vrolijk telefoonhoesje. Vandaag een eerste keer geprobeerd om een hoesje te maken, en het is. Ze mocht zelf stofjes kiezen en viel voor een Holiday mode coming up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts