woensdag 16 mei 2018

Keramiek stiften action

Bekijk de 1nieuwste producten in het Action assortiment. Dan is er de mogelijkheid om uw email adres in te vullen. De DIY Diva toog naar Action en Xenos en ging porselein beschilderen!

In het Action kitje zit een mooie grote witte mok, verf, een kwastje en een handleiding. Maar zou ik dan eerder gaan voor zwarte watervaste stift. Ik wil graag eens een keramiekpen proberen, dat is blijvend als het goed is.


Krijtstift securit sma-1rond ass 1-2mm blister à 7st.

Krijtstift Securit SMA-5schuin ass 2-6mm blister à 8st. Eva van der Steen Deze kerstboomschaal met onze keramiek stiften! De paraplu's komen bij de Blokker vandaan en ik heb de watervaste stiften van de Action gebruikt! De tekst heb ik uitgeprint, in de paraplu geplakt en . Broo tomaten, vlees, vis, groente, aardappels, met deze kleurrijke tweedelige keramische messenset met non-stick coating zijn al uw etenswaren in slechts . Beker versieren met Edding stift DIY Sharpie Mug.


Een blanco beker van keramiek – liefst zo goedkoop mogelijk en de beker moet tegen . Stiften €2per set en €per “potje”. Stiften en omlijning kunnen als brievenbuspost worden verzonden.

Glas en keramiek stiften set a kleuren. Stiften set geschikt voor glas en keramiek. Goede hechting niet afwasbaar in de vaat.


Introductie van vijf nieuwe kleuren van de Markal Valve Action Paint Marker. Valve Action stiften zijn ideaal voor metaal, kunststof, hout, rubber, keramiek, glas . Ik kocht twee keramieken schoteltjes en bijpassende kopjes bij de Action, samen voor maar twee euro. Porselein beschilderen - met de edding 42porselein-penseelstift nooit zó eenvoudig! Mocht je mijn nieuwe vriendje niet kennen: het is een merkstift, maar niet zo maar één. Met een mok van de Action of Wibra en een Sharpie maak je snel.


De rompertjes die ik heb gebruikt waren €per stuk bij de Zeeman. De textielstiften heb ik een tijdje geleden bij de Action gekocht, €per stiften. Ook grappig: cupcakeliners (Action!) vullen met zoutjes:.


Al deze lijmen hebben wij bij de Action gekocht. Geschikt voor: Servetten, Papier, Karton, Glas, Hout, Keramiek en andere lichte materialen . Als je slim bent, zet je er met een stift wat diagonale strpen op de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts