donderdag 18 september 2014

Frituren in gewone pan

Dit kan je gebruiken voor kleine gerechten te frituren. De Belgen frituren in een gewone pan op de camping, wij hebben dat gezien en doen het ook al jaren. Frituren is altijd een vette bereidingswijze, maar lekker voor af en toe.

Frituurpan (je kunt ook frituren in een gewone pan op het fornuis), frituurmand of . Allerhande laat in deze video zien hoe je veilig kunt frituren en welke materialen handig. Voor deze kooktechniek heb je een frituurpan of een hoge pan nodig. Ik ben bang dat de olie dan niet heet genoeg wordt of zo, heeft iemand hier ervaring mee?

Kan alles in de oven wat eigenlijk in de frituur. Geüpload door allerhandeAllerhande laat in deze video zien hoe je veilig kunt frituren en welke. Voor frituren heb je geen speciale pan nodig, het kan gewoon in elke . Ik wil met oud en nieuw zelf oliebollen maken alleen heb ik geen frituur. Iemand zei me dat je ook een gewone plan kan gebruiken. Dringende vraag over friturendec 2010Frituurpan, voor op het fornuismei 2010Frituren in zonnebloemolie?


Ik heb geen frituurpan, want op inductie kan het ook heel goed in een gewone pan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts