dinsdag 30 september 2014

Bobble filter schoonmaken

Ik las dat het filter van de Bobble de smaak van het water zou. Ik maak me niet druk over schoonmaken van de flessen, toch ben ik nooit ziek. Het bijzondere aan de Bobble fles is de filter natuurlijk.

Het schoonmaken van de fles gaat makkelijk met lauwwarm water en een klein beetje zeep. Maar het gedeelte met de filter kun je alleen met (heel) heet water schoonmaken. Nu is dat ook net het gedeelte met het drinktuitje. De Bobble waterfles is een stijlvolle en herbruikbare fles, die water filtert terwijl je drinkt. Ik heb wel eens een herbruikbare fles gezien die vervangbare filters had om het.


Ik heb ook een Bobble gehad van m'n vriend voor m'n verjaardag. Filter mag je alleen met warm water schoonmaken. Licht, makkelijk te schoonmaken, Groot genoeg paast prima in een kleine tas.


De Bobble waterfles is in meerdere kleuren bestelbaar en de filters zijn los. Waterbobble, de waterfles met een filter. Bobble is een gepatenteerde, stijlvolle en herbruikbare fles die water filtert terwijl je drinkt. De eerste keer moest je het water door de filter heen spuiten, en kwam er zwart water uit de fles.


Het koolstoffilter van bobble verwijdert organische bacterien uit kraanwater en.

Geregeld handmatig schoonmaken met warm water en zeep. Filter had voor mij dus niet gehoeven, ook omdat je die na maanden weer kunt vervangen. De bobble is wel duur, dus ik blijf voorlopig mijn spa flesje. De bidon dop kan zelfs helemaal los gemaakt worden om goed schoongemaakt te worden. Het filter komt volgens mij vol te zitten met het water wat terugvloeit . Kook en bak accessoires eenvoudig en online op.


Het Bobble-filter verwijdert tevens chloor uit leidingwater, en dat. Je moet ze alleen regelmatig met de hand schoonmaken, want het filter . Op zoek naar Bobble Schoonmaakborstel voor drinkfles ? Mocht je de fles zonder fruit gebruiken plaats je eenvoudig het filter weer terug. De Bobble is eenvoudig schoonmaken in de vaatwasser of uiteraard met de . Ik filter mijn water graag met een Brita waterfilter.


Ik begreep dat die Bobble flessen (ik heb deze zelf niet) lastig zijn om uit te drinken, dat is bij Brita niet het geval. Kun je hem ook makkelijk schoonmaken, ook het rietje? Bobble infuse fruit waterfles - Bobble infuse fruit waterflesDe Bobble fles speciaal. Mocht je de fles zonder fruit gebruiken plaats je eenvoudig het filter weer terug,. Bobble is een gepatenteerde,stijlvolle en herbruikbare fles die water filtert terwijl je.


Mocht je niet overtuigd zijn, kun je al voor euro een waterfilter kan aanschaffen. Voor onderweg is er de Water Bobble, in verschillende vrolijke. Ik wilde hem een keer schoonmaken en het water was iets te warm en .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts