woensdag 24 juni 2015

Bamboe zoogcompressen

Elk compres bestaat uit een dubbele laag van 1 bamboe fleece met een gelamineerde, waterdichte laag, om lekken te voorkomen. Deze witte zoogcompressen van Little Lamb zijn gemaakt van twee lagen geweven bamboe. Zachte + dunne zoogcompressen bamboefleece: stuks!

Er zijn veel verschillende zoogcompressen verkrijgbaar. Naast katoenen compressen zijn er ook bamboe compressen op de markt van het . Ik gebruik wasbare zoogcompressen van het merk Little Lamb. In deze review vertel ik je wat me zo goed bevalt aan deze wasbare .

Plaats de wasbare zoogcompres achter de BH met de bamboe zijde aan uw tepel. De buitenste laag is waterdichte, maar goed ademende stof. Binnenin een laagje zachte en erg absorberende bamboe fleece, tegen de huid zachte naturel . Katoen, bamboe en PUL worden het meest gebruikt. De Bamboo van myllymuksut of zoiets en ik zweerde erbij. Zoals alle zoogcompressen, wegwerp of wasbaar, hielden ze na de . Handig klein waszakje voor zoogcompressen, niet gemaakt van bamboe.


U betaald uitsluitend onze standaard verzendkosten bij verzending binnen Nederland!

Waarom zou je wegwerp zoogcompressen gebruiken als je deze mooie. De compressen van Myllymuksut zijn gemaakt met een zachte bamboe binnenkant. Ik zoek een zoogcompres die flink wat melk kan opnemen, ik heb een. Tegen de huid heerlijk zachte bamboe stretch terry en ertussenin lagen van erg. Kies je voor 5x zoogcompressen assorti dan krijg je paar . Daar zit bamboe in en dat is zelfreinigend.


Ik heb grote wollen zoogcompressen van Imse Vimse als buitenste laag, en als binnenste laag . Vandaag review ik de zoogcompressen van ImseVimse en Myllymuksut. De leukste en zachtste wasbare zoogcompressen van organisch bamboe met hoog absorptievermogen en een ademende lekvrij laag. Tegen de huid heerlijk zachte bamboe stretch terry en ertussenin lagen van .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts