maandag 15 juni 2015

Helium patronen blokker

Bij de Blokker hebben ze lachgas-patronen. Een doos met vijftig slagroompatronen kost in de groothandel euro. In winkels, zoals de Blokker, worden de patronen ook per tien verkocht .

Een tijdje geleden hoorde ik van iemand die bij de Blokker werkt, dat ze steeds vaker de slagroomspuitpatronen aan moest wijzen. En helium, daar krijg je toch alleen maar een vaag stemmetje van? Die slagroom'lachgas'patronen kun je bij de Blokker of de Makro halen. Kinderen zijn er achter gekomen dat ze slagroompatronen kunnen gebruiken om high te worden van het lachgas dat erin zit.


Inmiddels een paar patronen gebruikt :woeh:Ontbrekend: heliumdumpert. En ik maar wachten totdat ie met een helium stemmetje mee zou zingen. Distikstofmonoxide(lachgas) is geen helium. Vandaag pakte ik dus mijn fietsje en reed naar de blokker.


Geld vouwen als cadeau doe je zo; Simpele manier snoephuisje maken; Gratis kruissteek patronen in kerstsfeer; Sjabloneren en sjablonen . Btw: Zijn bij de halfords copatronen, geen lachgas dus. Wij bezorgen de de capsules bij jouw thuis. Helium wordt soms in kleine cylinders geleverd met een relatief lage druk.

Spa Rood Light, met bubbeltjes van Helium. De spuiten zijn te koop in keukenwinkels, bij de Blokker heb ik ze al . In de patronen zit lachgas, een populaire (weekend)drug. Floor: Het gas is onder andere te koop bij de groothandel en bij sommige winkelketens zoals Blokker en Hema.


Dat is alleen zo bij het gebruik van helium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts