donderdag 25 juni 2015

Froothie blender

Ik houd van mijn nieuwe blender, het maakt uitstekende mango smoothies! Verder zoekend naar een alternatief komt Froothie langs. Het bedrijf distribueert Australische blenders van het merk Optimum.

Een gezond en gelukkig leven met behulp van Optimum blenders en juicers. Sinds wij eten zoals we dat nu al zo'n jaar doen is de blender niet meer weg te denken uit mijn keuken. Al jaren droomde ik van een krachtige blender, zo eentje die je bij andere foodbloggers . Het fruit klein gesneden, blender tussendoor schuddend en soms tot wel.

Mijn Optimum 94heb ik via Froothie besteld. Froothie provides high quality and carefully tested Commercial and Domestic Vortex Blenders in Australia. To buy these Vortex blenders online visit our website . The Optimum 94from Froothie is my current blender of choice.


I believe it's the most efficient machine at the best price available on the market today.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts