woensdag 10 juni 2015

Chocolade cups maken

Chocoladebakjes die vult met bijvoorbeeld (chocolade)ijs, tiramisu, vanille-ijs met aarbeien en slagroom. Ik vind het namelijk altijd heel leuk als iets er super special uitziet, maar stiekem hartstikke easy is om te maken. Verhit de helft van de chocolade au bain-marie.

Gebruik een kwast om de gesmolten chocolade te verdelen over de binnenkant van de cupcake vormen tot ze . Met het recept maak je vier bakjes, waar je bijvoorbeeld ijs of fruit in kunt serveren. Laat de chocolade reepjes smelten in de magnetron, minuten of op Bain marie (een kom in een pan met water). Roer de chocolade goed door tot hij glanzig .

Aardbeienbavarois in zelfgemaakte chococups Recept: Een bakje van witte chocolade. Massa's reacties kwamen er op de foto van de peanut butter cups die ik deelde op social media en eindelijk is hier dan het 'recept'. Zet de cupjes vervolgens in de koelkast om de chocolade iets op te laten stijven.


IJs en chocolade is altijd een perfecte combinatie en ik laat je vandaag zien hoe je heel makkelijk deze leuke en lekkere bakjes kan maken. Detox Dag gepofte gierst cups met witte of pure chocolade.

Om baking cups van chocolade te maken smolt ik 3gram extra bittere chocolade van AH. Deze laat zich altijd goed au bain Marie smelten. Vandaag laat ik jullie zien hoe je je eigen chocolate cups kunt maken.


Deze cups zijn leuk om ijs mee te serveren omdat je daarna . WAT HEB JE NODIG (voor ongeveer peanut butter cups) – 2gr. Gelukkig kun je voor de lekkerste Amerikaanse snoep, chocolade en . Eerder deze maand twitterde ik al dat ik een idee had voor het kerstmenu van dit jaar. Eigenlijk is zelf chocolade maken heel makkelijk. Laatst zag ik ook salted caramel cups voorbij komen. Tijdens het warme weer toe aan verkoeling, maak met dit recept een heerlijk dessert.


Met de stap voor stap instructies maak je zelf gekleurde chocolade bakjes . Deze maand ga ik dus zoveel mogelijk receptjes maken met pindakaas. Deze peanut butter cups zijn een iets verantwoorder dan die van Reese. Goede reden om er een iets verantwoordere versie van te maken! De pure chocolade is wat bitter, en daarom vond ik het lekker om de pindakaas .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts