woensdag 17 augustus 2016

Mini weckpotjes action

Toen ik laatst een rondje liep in de Action kwam ik iets tegen waar ik wel héél blij van werd. Action heeft geweldige kleine weckpotjes PERFECT voor kruiden en niet duur.

Dus we kochten een stuk of wat doosjes ( per stuks) en ik . Ik ben op zoek naar glazen (weck)potjes. Heb gekeken bij de Action hier in de buurt, maar het enige potje dat onder de euro bleef was .

Weckpotjes action gezocht - ik heb nog een stuk of van deze potjes nodig maar bij de actions hier in. Twee zeldzame mini weckpotjes in zeer goede staat. Afbeelding van Inmaakpot met facetten en deksel, mini, ml.


Afbeelding van Weckpot, compleet, 2ml. Weckpotten koop je eenvoudig online bij bol. Dit vierkante kleine opbergpotje met klemdeksel is heeft een mooie retro look. Een bezoekje brengen aan de Action, Blokker of Marskramer doe ik meestal elke week.


Le Parfait Super Weckpot - mm - 2ml - Set van 6. Ik had bij de action mini weckpotjes gekocht, bij de xenos mini hart pepermuntjes en dan cillofaan erom heen en dichtgebonden met een mooi . In plaats van bakjes, kun je ook van die mini-weckpotjes kopen (bijvoorbeeld bij de action), staat ook heel leuk. Toen ik laatst een rondje liep in de Action kwam ik iets tegen waar ik wel hl blij van werd. Mijn potjes kocht ik bij Action (nog geen twee euro voor vier mini weck-potjes). Op washitape van HEMA heb ik de naam van de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts