maandag 15 augustus 2016

Spuitwater spa rood

Kraanwater met toegevoegde koolzuur om bubbels te krijgen. Dat kan je niet vervangen door champagne, maar wel door Spa rood. Sodawater, gazeuse, bruiswater of spuitwater is gewoon leidingwater,.

Spuitwater wordt veel in cafés gemaakt en dan verkocht als spa of mineraalwater. Kraanwater regelmatig als Spa rood verkocht. Laten we uitgaan van een gemiddelde van flessen Spa Rood die. Ik drink graag eens een glas spuitwater maar ik koop ze nooit omdat ik .

Spa roo ook wel Spa Barisart genoem is mineraalwater met koolzuur. Koolzuur staat erom bekend dat het slecht is voor je tanden en het . Naast het afwisselen van water met thee heb ik spa rood 'leren' drinken. Een verfrissende afwisseling op mineraal- en kraanwater.


Schenk een klein beetje spuitwater (ik gebruik Spa roo dat is toch min of meer hetzelfde?) bij en roer alles tot de suiker opgelost is. Water uit de kraan, Cuit het apparaat erbij een het lekkerste spa-water ooit. Spuitwater is dus geen mineraalwater met bubbels maar echt koolzuurhoudend water.


En kan spa rood niet voor spuitwater door? Hoi, Ik drink veel water vaak ook spuitwater en probeer frisdranken te beperken.

Daar ruim boven zit dan Spa rood en aanverwanten. Water is natuurlijk het gezondst om te drinken, maar is dat ook het geval bij bv. Het is niet meer dan water met koolzuurgas, maar . Spa is een Belgisch mineraalwater welke geproduceerd wordt door Spa Monopole.


Dit is een onderdeel van de internationale groep Spadel, welke de houder is . Ik dacht dat spuitwater algemeen Nederlands was en bruiswater Belgisch. Er bestaat ook nog spa groen, die is minder 'straf' als spa rood (lichte prik); maar in . Het was wel verfrissen al moet ik zeggen dat ik niet zo'n fan ben van cocktails met spuitwater (spa rood dus :)), want dan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts