woensdag 31 augustus 2016

Plastic reinigen

Het reinigen van kunststof kozijnen kun je van te voren eenvoudig uitrekenen. Om watervlekken op hard plastic te reinigen of plastic waren te reinigen die moeilijk schoon te maken zijn (bijvoorbeeld ijsblokjestray) doet er goed aan deze . Het schoonmaken en schoon houden van plexiglas vergt iets meer aandacht dan het reinigen van glas.

Gebruik nooit schuurmiddelen of een harde borstel om kunststof te reinigen. Hierdoor ontstaan kleine krasjes waaraan zich makkelijk nieuw . Wie heeft voor mij wat 'grootmoeders tips' hoe ik plastic containers het beste kan reinigen voor hergebruik. Autowassen doe je met de autopoets, autowas en schoonmaak producten van PoetsProducten.

Je kent dat wel, wit plastic wordt geel-achtig als het ouder wordt. Bijvoorbeeld het plastic van je computer monitor etc. Innotec heeft een kunststofreiniger in het assortiment: Innoplast Cleaner is een speciaal ontwikkelde vloeibare reiniger voor nagenoeg elk type kunststof. Is jouw tuinmeubel wat vervuild dan kun je dit het beste reinigen met wat groene.


De meeste kunststof tuinmeubels zijn gemaakt van plastic, zoals polyvinyl . Tuinmeubels gemakkelijk reinigen met waspoeder. In het voorjaar als de zon weer tevoorschijn komt dan halen wij weer de tuinmeubels te . Hoe kan ik plastic kunstof in auto schoonmaken en laten glimmen bij mij is het witteg geworden edit : foto zie met pijl aangegeven.

Je kent de oude systeem kasten wel, zou het mogelijk zijn een verouderde . Enige weken geleden heb ik met het mooie weer maar even een metalen traliedeur in elkaar gelast zodat ´s nachts als het eindelijk wat koeler . Ik snij vlees nooit op plastic, maar op een glazen plaat. Dat is niet het geval, die kunststof planken zijn prima te reinigen. Is hier een truc voor, om door de zon en ouderdom verweerd plastic zuiver te.


Als het reinigen goed gaat,wil je denk ik weer een glans erop . Voor een snelle, moeiteloze reiniging kan je plastic snijplanken gewoon in de vaatwasser stoppen – extra schrobben is dan niet meer nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts